Tegelikult on selle asjaga nii et eelmine hooaeg kulus puhtalt sellele et aru saada mida auto juures muutma peaks. Federalid said valitud eelkõige laiuse pärast (245) ja ka sellepärast et rajad, kus meie Time Attack üritused toimuvad, on lühikesed ja tehnilised nagu nt Rapla. Sessioonid on samuti lühikesed (5min + 1 ring) ning Cup2 soojeneb korralikult üles alles viimaseks ringiks.
Cup2-d jäid siis tänavasõiduks ja Federalid raja jaoks. Samas keset suve (30+ kraadi) aga sulasid Federalid all ära ja sellel korral kasutasin Cup2-tesid. Üldiselt 46-sekundilise ringi peale olid Federalid ikka 0,7 sek kiiremad kui suure kuumaga kasutatud Cup2.
Selleks hooajaks ettevalmistumine sai alguse juba jaanuaris kuid nagu ikka asjadel on kombeks omasoodu minna siis ikka jääb 3-nädalat puudu
Selle hooaja esimene etapp toimub juba 06.04 aga sinna mul kahjuks kohale minna ei ole mõtet - väga olulised komponendid on ikka veel puudu

Asjad mis on tänaseks tehtud:
1. Uus custom väljalaskesüsteem - 3.5" de-cat downpipe, 3" flex-pipe, 2.75" resonated cat-back
2. Injen CAI (tänaseks veel ainueksemplar maailmas)
3. Custom soft 321.4bhp@5415rpm & 459.8Nm@4070rpm
4. Fondmetal 9RR 8Jx18 ET35/ET38 veljed + Extreme VR2 235/40 R18 (2x med + 2xsoft) rehvid
5. Powerflex must käigukasti padi
6. Eibach tagumine regullitav stabikas
7. Wagner Tuning intercooler
Kuna velgede ET-ga sai suht ekstreemi mindud (raja tarbeks saab rataste kaldenurkasid tublisti krutitud) siis ilma uue vedrustuseta ma rajavelgesid ja rehve alla panna ei saa (originaal ET on 55).
Seega asjad mida endiselt veel ootan (tarneajad on tublisti üle läinud).
1. ST XTA 2-way coiloverid koos esimeste regullitavate kannudega
2. Wiechers risti ja rihmade bar-iga turvakaar
3. Eritööna, Time Attack Customsi poolt valmistatav aero kit (esisplitter, tuulesuunajad, küljesplitterid ja tagumine diffusor).
4. Stage1 sidurikomplekt (kuni 650Nm).
Mõned pildid tehtud asjadest lisan siis kui saan aega need kusagile üles laadida.