Ei saa aru siinsetest kommentaaridest, et tegemist on aeglase autoga. Paljud teist reaalselt selle mootoriga masinaga sõita on saanud? Tegemist pole küll ferraariga kuid on kindlasti kiirem kui paljud teised siin foorumis. Eks ma mingil hetkel katsetan selle 0-100 kuskil ära ka kuid isiklikult tundub ta siiki kiirem olema kui see tehase 7,5 sec näitab (ja kui ka ei ole kiirem siis tühja sellest,möödasõite teha pole mingit probleemi ning rahakott kannatab iga kell ka chipi või mõne muu abipaketi peale panna kui peaks isu tulema). Hetkel on masina eesmärk siiski igapäevasõitudeks teenida millega ta suurepäraselt hakkama saab. Ainus plaan masinat veel täiendada on tehniliste lahenduste poolelt (peatoe ekraanid,puldist käivitamine, võibolla midagi veel kui peaks meeldima hakkama).
Ja väide, et autol kõik asjad küljes viltu on (arumaeivõi)?! Kui teil pole muhvigi teha siis kerige see auto päevik lihtsalt edasi järgmiste autode peale. Pean seda päevikut siin selleks, et oleks märk maas mis ajal milliseid toiminguid autoga tehtud on ja palju sellise auto ülalpidamiskulud on.
Minu arvamus on endiselt, et General Motors on lõpuks Opeli maine selle Insignia loomisega päästnud. Tegemist on vägagi nobeda,ilusa,mugava ja normaalsete ülalpidamiskuludega autoga.
Vigadest: mõni aeg tagasi oli kummaline anomaalia, kus hommikul autosse minnes heli ei töötanud. Ekraanile kuvas "audio off". Ühtegi raadiojaama välja ei peilinud,ükski märguanne ega heli ei töötanud. Ning õhtul auto ära parkides, lukku ja signa alla pannes ei kustunud ära ükski salongi tuli ega ka navigatsioon. Veider. Järgmine hommik oli probleem kadunud ja pole siiani esinenud.
Aga eks igal masinal ole plussid ja miinused, konkreetse auto kohta kirjutan need siia üles.
Head lugemist.
Pilt anomaaliast
