Et pruudilgi on projektiks Amazon, siis tiirlesime selle masina ümber päris palju.
Tema oma tuleb küll väga
mild, modifikatsioonidest vaid mõned sheivid ja veidike ehk uputamist
ja muud nipet-näpet, kuid siiski on väga tore vaadata õnnestunud radikaalsemat Amazoni lõikust.
Eelkõige seetõttu, et Amazon on juba tehasest niivõrd paigas kujundusega, et teda on küllalt
keeruline ilusamaks teha ja seda on näha ka suurema osa siiani tehtud
custom Amazonide pealt, et
suurem osa tegijaist pole väga hea silmaga olnud. Näevad lihtsalt kuidagi
off välja. Kuigi - eks
see on alati ka maitse küsimus.
See eksemplar aga, 1969 Volvo Amazon "AmaZZon", on väliste muudatuste osas väga hea tulemus.
Kaks asja, mis Amazonide puhul välimuse tihti lõhuvad, on kehv katuse
chop ja tagaluugi sheivimine.
Sellel projektil on
chop'i flow väga hästi õnnestunud ning kallutatud -b-piilarid annavad sellele veel
nüanssi juurde. Tagaluugi sheivimise osas on Amazonil aga vähemalt minu silmis see probleem, et kuna luuk on
allapoole kaldu, siis siledaks tehtuna jääb sinna kuidagi veidralt tühi ja kummaline visuaal.
Konkreetsel masinal on see probleem lahendatud tagasihoidliku embleemi näol, mis lisab täpselt parajalt
vajalikuk kirjusust.
Muide, katus ja armatuurlaud on pärit Pobedalt ning tagaklaas pidada samuti GAZ'i päritolu olema.
Mõningaist muudest modifikatsioonidest nii palju, et mootorikatte keskosa on tõstetud,
split esiklaas,
esi- ja tagatuled on küll uputatud, kuid vaid ümbriste näol; tagaiste on tehtud kahekohaliseks elik kasutatud
kahte esiistet. Mootoriks on 2.3 V6 Ford Granada pealt, vedrustus õhu peal.














Ongi jälle kõik, aitäh ja järgmiste kordadeni!