Kuna ma siin selline katsetaja tüüp, siis on asju, milega võib eksperimenteerida ja millega mitte.
LED udutuled saabusid... 60W, 3000K.

...ja keerasin külge.

Täiesti adekvaatne linnasõiduvalgus. Maanteel pimedas ütleks isegi, et mõne kehvema Audi lähituled.. Ah, mis ma salgan, 2001.a xenonitega A6 ja 2003.a E39 xenon olid sama saaasta nähtavusega, keera neid lampe kuhu tahad...


Ja siis saabus 2 karbikest.. Esimeses HID kit, teises koormustakistid, sest see auto juhib esitulesid peale käivitamist PWM signaaliga. Süüde sees, siis on esituled otse akult ja igasugused xenon kitid töötavad, nii kui mootori käivitasin, hakkas skisofreenia pihta nii esituledes, kui armatuuris. Seega oli vaja lisada 50W 10Ohm koormustakistid. Õigemini, ma läksin lihtsama vastupanu teed, jalutasin Tartus Betooni tänava Rehvikasse (tänud teile siinkohal) ja anti pihku 2 juhtmekest. Mõeldud LED tulede jaoks, aga toimis ka mul. Impulsi kõrgus on maha võetud nendega ja auto jaoks tekkis koormus, sest xenon on ju tarvitab tegelikult imevähe aga annab palju välja..
Ühesõnaga too tolleks.
Esimese hooga paningi külge karbis olnud ballastid, millel CAN plokk ka küljes, aga häda - 3000K lambid süttisid jube kaua ja jäid rohelised... Aga siis ma veel neid takisteid ei lisanud, sest polnud ju vaja.. Ma leidsin kapist oma D2S tüübi pätikad, mille plokid on ülikiired ja tuled läksid ilusti kuldseks, nagu peab, aga oligi häda, et kuna pole koormust taga, läks auto lolliks. Siis saigi takisteid otsima mindud...

Pildil siis juhipoolne karbis olnud plokk, kõrvalistuja poolses tules on nüüd vana suur plokk koormustakistiga. Toonivahe ka päeval näha.

Nüüd saabusid ka teise projekti 55W komplekt ja proovin korra noid ka, nood ka ilma CAN dekoodrita, vaatan, mis teeb.
Selles suhtes nõuanne - kõik xenon pirnid on piiramata, et kui karbil on 55W või 35W, siis see on vaid ploki võimsus. 35W ploki asemele 55W panna, siis lambi valgustugevus kasvab aga arvestada tuleks, et valguse värv muutub aste allapoole - 6000K valgus muutub 5000K ja 4300K läheb ära kuldseks.. Sellest on internet paksult juttu täis, ei hakka siinkohal netti ümber kirjutama.
Igatahes nähtavus on super, 3000K vihmas ei neeldu ja sõita on päris mõnus. Parem, kui originaalsete HB4 halogeenidega, mis ma asendasin omal ajal Philipsi Whitevisionite vastu.
Ootan veel oma pidureid.. Tellisin boschi kettad ja klotsid taha.. Need odavad 5 eurised kettad ees on vist nüüdseks ikka natuke kõverdunud ja vähemalt selgeks sai see, et EGT klotsid on küll kõvad ja ei kulu, aga vilistavad nagu kuradid ka peale viiekordset raspeldamist... Liiga raske auto odavate klotside jaoks. Lihtsalt väike meeldetuletus, et odavad asjad on odavad põhjusega. Mind huvitas tookord, et kas on võimalik tõesti saada 10 euriga 2 ketast..

EGT kettad olid ka, kui kedagi huvitas..
Nüüd ikkagi kulutan vähe tuntuma brändi peale ja siiani Boschi ketastega pole pidanud pettuma.
E: Proovitud said ka 55W plokid, takisteid vaja ei ole, kuid ikka kaua süttivad ja jääb rohekam toon aga mitte nii roheline, kui 35W plokkidega.