Kuna juba mõnda aega ei ole siia teemasse midagi asjaliku postitanud siis teen lühiülevaate sellest mis vahepeal autoga toimunud on.
Turvakaar sai installitud ja salongis leidis endale koha ka nõuetekohane tulekustuti. Kuna tagumist istet enam autos sees ei ole siis sai istmealusele tehtud ka vaipkate.
Kuna rajapäevadel on lubatud sõita ainult suletud aknaklaasidega ja meil K-Euroopas on olnud päris kuumad ilmad siis sai tagumistele akendele tehtud vent restid.
Auto all leidsid oma koha ST XTA, regullitavate kannudega coiloverid, Whiteline mõlemad stabikad koos tugevdatud stabika kontidega, Whiteline anti-lift kit esisillale, Whiteline jäigad puksid esimestele õõtsadele ning Powerflexi käigukasti padi.
Kuna Extreme 235/40 R18 rehv on reaalses elus pigem 245/40 R18 siis pidin juurde ostma 2 Fondmetali velge ET45. ET38 hakkas tagumistesse rattakoobastesse kurvides haukama. ET38 velgede peale sai lausvihma tarbeks installitud 235/40 R18 Uniroyal Rainsport 3-d.
Custom aero kit sai ka valmis ning auto käis läbi ka kleepimistöökojast.
Hetkel murran pead aga piduritega - kuna hinnavahe algselt plaanitud OBA 5000-seeria ujuvate ketaste ja PFC V3 ketaste vahel on suhteliselt väike siis pidurite upgrade ei ole veel autole alla saanud panna. Ootan USA-st ketastele custom südamike ja sama firma piduriklotse.
Kui hästi läheb siis PFC saadab mulle ka tagumised V3 kettad.
Ka turbo ootab endiselt installimist kuna Hyundai esindus ei suuda mitte kuidagi mulle tarnida vajalike tihendeid (enamik kasutatavatest tihenditest on mõeldud ühekordseks kasutamiseks).





