Jandin mootorilaginaga ja jagu ei saa. Käisin näitamas Autospiritis kus hooldusnõunik vaatas asja üle, filmis lagina üles ja soovitas minna Karla autosse. Lisaks tehti kohapeal ka pihustite programmeerimine, kaks korda ning näitajad olid tol hetkel korras. Karla autos tehti samuti miski mõõtmine ja öeldi, et näitajad on korras.
Lagisev heli annab endast aga jätkuvalt märku, küll harvemini kui enne. Lisaks laginale on hakanud auto ka "puterdama" ja jõnksutama, kõige tihedamini linnakiirusel püsikiirusehoidjaga sõitmisel, aga nädalavahetusel esines ka maanteel kiirusevahemikul 70-110. Algul mõtlesin, et tegu võib olla lihtsalt ebatasase teekattega, aga lõpuks maanteel sain lõpliku kinnituse, et miski on mäda.
Autospirit on veendunud, et mootoriplokis asi ei ole, kuna ca 10k tagasi sai uus pandud. Küll aga ei saadetud mootorivahetuse käigus pihusteid stendi ja pandi samad pihustid tagasi ning just neid nad kahtlustavadki.
Lisaks kõigele sellele toredale, teeb auto pihustite automaatset õpetamist väga tihti. Foori taga või koduhoovis seistes ikka mitu korda päevas, kuigi internet väidab, et selline tegevus on normaalne iga 3k km tagant.
Sõidud on enamus maanteel, ca 100km otsad, niiet tahmafilter peaks ju korras olema?
Oskab keegi midagi arvata sellest? Karla auto pakkumine mootori demonteerimise ja pihustite vahetusega on pea 2500€ ja peale kahte kuud auto omamist ei tahaks kohe kindlasti sellist summat sisse laduda. Äkki võis viga siiski mootoriploki vahetusega tekkida?
Lisan ka video laginast:
https://www.youtube.com/watch?v=gn6dyjY ... e=youtu.be