Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.08.2020 09:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 05.08.2019 21:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn


Pilt
Pilt

--------------------

Mille poolest erineb tehaseseades STI’st?

Mootor:
- Mahle sepiskolvid
- RCM 11mm tikkpoldid
- RCM kaanetihendid
- VF36 JDM Spec C pealt
- Subaru 12mm õlipump
- HKS rihm koos originaal rullikute ja veepumbaga
- RCM 340 kütusepump (340l/h)
- Perrin’i õhuvõtt koos K&N filtriga
- Samco turbo sisselaskevoolik
- Koyo alumiiniumist radiaator
- mootorit määrivad/jahutavad Motul’i tooted (Sport 5W50 ester, Inugel)

Seade @ TKTK:
Pilt

Veermik/jõuajam:
- Competition Clutch sidur, nö. „Stage II“
- käigukastis-diferentsiaalis Motul Gear 300 75W90
- HEL armeeritud pidurivoolikud
- rõhk voolikutesse Motul RBF700 poolt
- (tulev) Tegiwa pidurisüsteemi peasilindri tugevdusplaat
- Bridgestone Potenza RE070 225/45/17 tänav-rada + 235/40/18 Federal 595 RS-PRO rada
- coilover vedrustus BC Racing BR (8kg + 6kg vedrud)
- (tulev) DBA T2 pidurikettad + Project Mu HC+800 piduriklotsid

Muu pudi-padi jaguneb ka igale poole, aga minu arvates pole see STI suguse auto juures absoluutselt oluline. Tähtis on see, mis jõudu teeb ja kuidas jõud masinat edasi tõukab.

--------------------

EELLUGU

Enne ostu nägi auto välja selline:
Pilt
Rohkem pilte: https://flic.kr/s/aHsmDQmeZh

Elu ei olnud armuline enne meie kätte sattumist sellele autole. Stance’itud nii, et ees polnud isegi logareid (kogu mustus jõudis ratastelt kapoti alla), kõvasti chav lahendusi (nt. turbo ilma igasuguse retsirkulatsiooniklapita), koledad ja ebakvaliteetsed Rota veljed mingisuguste koobaste poolt ära kraabitud Hiina rehvidega.
Mis mind tõmbas oli Alan Jeffrey juures remonditud mootor. Lisaks tuleb tunnistada laiskust nii palju, et koju tulemine läks väga kiireks ning mul polnud aega väga seiklemas käia ning erinevaid autosid vaadata. Kuna masin oli sobivalt lähedal, kotkasilma välimus alati tõmmanud ning hind oli ka kotkasilma kohta enamvähem, siis sai tehtud „mugav“ otsus antud masin võtta. 2. valik oleks olnud Forester STI Glasgow’s – 500 miili üks ots või lennureis.

Miks ja kuidas auto Eestisse sai? (inglise keeles)


Pilt

Ring Nordschleife’l:


Pilt

Vesi-etanool-värvaine mootorisisesel jahutusel sai veel Auto24Ring’ilgi käidud...


...ja sellest vähe pikem video:


Tunnuslause: „Hea kütusekulu Ander.“
Pilt

--------------------

Sellest, kuidas auto Eestis praegusesse seisukorda sai, saab lugeda siit:
http://www.subaruclub.net/foorum/viewto ... 16&t=13884

Pikemalt ei hakka siin remontimisel peatuma. Pildi ja videomaterjali on natuke igale poole sokutatud. Suurema furoori ja nõudluse korral võin lisada siia, aga muidu on igalt poolt sotsiaalmeediast ka midagi kättesaadav.
Kokkuvõtvalt – korda sai.

Täpsem kodu jääb teemale siia: http://www.subaruclub.net/foorum/viewto ... 49&t=14678

Tänud lugemast/vaatamast!
Joonas

--------------------

Rohkem pilte: https://flic.kr/s/aHsmAtGS1t

Värskeimad pildid
Autorid: https://www.instagram.com/nturok/, https://www.instagram.com/k.raudsepp_photography/, https://www.facebook.com/Iva-Photo-548889082256255/
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Hääled aitab sisse: https://differ.ee/ -> https://bit.ly/DifferOU
YT: https://bit.ly/AinultAutod / IG: https://bit.ly/AutomotiveIG


Viimati muutis JoonasJJ, 06.03.2020 00:14, muudetud 5 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 05.08.2019 21:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
Mainin selgituseks, et kirjutan võhiku seisukohast teistele võhikutele ja „360-reverse-entry-clutch-kick-Scandinavian-flick-countersteer... ikka sõitsin rajarekordi“ poistel pole.

---

Käisin esimest korda Auto24Ringil peale auto värskenduskuuri ja oli tunne, et viimastel ringidel hakkasin lõpuks auto ja rajaga vähesel määral sinapeale saama.
Tulemus: 0.7 sekundit kiirem, kui seniste külastuste kiireim aeg ja tundsin tekkivat mingisugust järjepidevust


Pilt

Siiamaani olin kasutanud pidureid väga konservatiivselt, siis seekord olin vaimselt veelgi rohkem valmis usaldama autot, pidureid ja rehve. Mentaalselt aitas kaasa kõvasti see kogemus:


Auto sees istumise elamusest olid tähtsamad sõnad, mida roolis olnud isik ütles peale ringi lõpetamist: „You must trust the car.“

See ei tähenda, et kõva sõidumees valmis olen, aga lõpuks tekkis tunne, et saavutatud on mingisugune baas teadlikult kiiremini sõitma hakkamiseks. Jahutusringidel lasin oma tegevuse peas läbi, korrigeerisin pidurdamist ja trajektoori ning kulminatsioon oli eelpool postitatud enda kiireim ring.

Eelkõige olen olnud konservatiivne just piduritega seetõttu, kuna (tagantjärgi tark olles) MINU ARVATES on olnud palju häma selle ümber, et „mis ketas ja klots ikkagi peaks seal auto all olema rajal käimiseks“ ja see on tekitanud ülearust vaoshoitust.
Teisipidi olen sundinud ennast rahulikumalt sõitmise kunsti tundma õppima, mis on (ükskõik, millise nurga alt vaadates) äärmiselt mõistlik.

Puudutaks siin seda „vana head“ pidurite teemat. Mina olen veendunud enda autode rajavalmiduses järgnevalt:
1. ettevalmistus piduritega enne rajale minekut: (HEL) armeeritud pidurivoolikud + Motul RBF660
2. ettevalmistus: pädeva mehaaniku positiivne hinnang auto all olevatele ketastele ja klotsidele rajakasutuse suhtes

Komplektid, millega olen peale läinud Auto24Ringile:
1. kord rajal: armeeritud voolikud; RBF660; pole õrna aimugi, mis ketas/klots, aga eelmist omanikku teades tõenäoliselt mingi adekvaatselt kvaliteetne toode
Kiireim ring hakkab 3:41 peal:


2. kord rajal: HEL armeeritud voolikud; RBF660; JapanParts’i kõige odavam Lancer’ile sobiv ketas; mingisugune „ralli kollane klots, mis ka uuematel Evo’del all“
Kiireim ring hakkab 2:03 peal:


3.-4. kord rajal: viimased 2x olen sõitnud (samad rehvid, samad pidurikomponendid) - HEL armeeritud voolik; RBF660; kõige odavam 5x114.3 „widetrack“ STI’le sobiv komplekt kettaid ja klotse, mis mul autot ostes kergelt kättesaadav oli, hind 400£ kokku (esimesed kettad Pagid, mõlemad klotsid ja tagumised kettad Brembo)
Eelmise korra kiireim ring hakkab 0:19 peal:


Olen lähenenud talupojamõistusega (teema, millel võtan veel sõna seoses radadel sõitmisega) ja ennäe imet – tehnika on kestnud (isegi jahutusvedeliku jõul sõitsin koju), ise olen elus ja toksin siin. Jäin ellu ka nende pidurikomplektidega, milledest teise mehe klotsid rohkem maksavad.
Siin ei tasu mind valesti mõista – ka edaspidi ei suhtu ma kuidagi kergekäelisemalt ohutuse teemadel, kuna tunnen nüüd „ennast äärmiselt teadlik ning osav olevat“, aga - nagu ikka - tuleb teine kord temaatikaga seotud veidraid stigmasid ümber lükata.

Lühidalt: tuleb minna ja sõita – sõita, aga võtta mõistusega. Sõida enne, mölise pärast.

Ka sellised õnnelikud näpukad on vajalikud:


Aitab endal teadvustada, et tegemist on ikkagi kõrgendatud ohtlikusega tegevusega ning hoiab ülearu uljaks minemast. Enda vabanduseks võin öelda, et see juhtus 1. 30-minutilisel sessioonil, kus olin rajal veel tänavarõhuga - külmalt 2,0bar’i sisse pandud, mõõdik näitas 2,5bar’i rajasoojalt enne rehvirõhu vähendamist.

-

Kuna autonduses on kontingent, kellele on kütusekulu põletavalt huvipakkuv ja mind huvitab igasugune statistika, siis viimase 30 minuti näitajad Auto24Ringil:
40km – 14l - 10 ringi (kiired + jahutus) – 35l/100km

-

Päeva lõpetuseks sai proovitud auto kiiruslikke omadusi mingisuguse esimese ettejuhtuva rakendusega. Tundus nagu, et 1. korral sai kohe enamvähem täpsed andmed (pildil), aga järgmised 3 korda näitas aiateibaid:
Pilt

-

Neile, keda huvitab, väike vlog stiilis video ka:


---

Kuna hiljuti lugesin ühte arutelu teemal, et „milline (sisesta element) peaks see olema mu autol, et rajale minna“, siis kirjutan ühe julgustuskirja „ühelt algajalt teisele“.

Julgustuskiri ühelt algajalt teisele

Mida on vaja rajal käimiseks?

1. Talupojamõistus
ÜLIM ABIMEES IGALPOOL ELUS. SELLE OLEMASOLU AITAB VÄLTIDA JULGELT 90% „PROBLEEMIDEST“.
Mida tähendab antud kontekstis „talupojamõistus“?
Oma võimete adekvaatne hindamine: kui lähed esimest korda rajale, siis käitud vastavalt sellele. Arvestad, et kogemused oskused/puuduvad, auto piirid on teadmata, etikett ei ole selge.
Kõigile avatud ajal ei ole tegemist võidusõiduga: saad aru, milleks oled ise rajal - eelkõige tundma rõõmu elamusest ilma üleliigseid riske võtmata. „Kiiresti“ sõitmise eest karikat ei saa, aga võimete ülehindamine võib lõppeda alates auto lõhkumisest kuni millegi muu hullemaga. Hoidkem ennast selle eest.

2. „Heas“ tehnilises seisukorras auto
Eks siin kannataks kõvasti debateerida, et mis see „hea seisukord on“, aga mina ikkagi seaks paika kriteeriumid:
• rehvid: vähemalt sportliku suunitlusega tänavarehv.
EI, ESIMESEL KORRAL EI TASU MINNA PEALE KÕIGE ODAVAMA SÄÄSTUREHVIGA, OLGU SEE SIIS KASVÕI UHIUUS. Ettearvamatu käitmisega rehv, mis on ükshetk alajuhitav ja siis võib olla ülejuhitav ei käi kokku väheste kogemuste ja auto tundmaõppimisega.
EI, EI PEA OLEMA ERALDI JOOKS AINULT RAJAL SÕITMISEKS. Tuleb lihtsalt arvestada, et kui on vaja osta enne 1. rajaleminekut jooks rehve, siis tuleb rahakotiraudu natuke rohkem kergitada, kui need hea hinnaga Westlake’id K-Rautast.
Edasi peensusteni ma kirjutamiseks vajadust ei näe, sest 1. on #1 ja normaalne inimene ei lähe 1. korral sõitma 1.6mm kulunud „pastlaga“ jne. jne. jne.
Usaldusväärne rehvimüüja oskab pakkuda küsimise peale „sportliku suunitlusega tänavarehvi“ – rehvil ja rehvil on vahe sees ning tasub maksta pigem (natuke) rohkem, kui vähem.
• pidurid: armeeritud voolikud ja kõrgema temperatuuritaluvusega pidurivedelik (mul alati Motul RBF660).
Eeldan, et 1. on #1, seega ei pea hakkama siin lahti kirjutama, et ketas/klots võiks olla „heas tehnilises seisukorras“.
• ülejäänud sõiduk: puuduvad komponendid, mille ekspluatatsiooniiga on lõpule jõudmas.
Kui ülejäänud sõiduki ressurss on piisav, et pädev mehaanik annab rajale minekuks rohelise tule, siis selleks väheseks sõitmiseks, mida esimestel kordadel teha jaksad.
Ideaalis on mootoriõli ka rajakasutuseks sobiv, mitte see punases anumas vedelik, mida umbes 15€ eest 5l Maxima’st hetkel saab.

3. Eelarve
1 tund Auto24Ringil – 30€ (ise olen pannud üles autokuulutusi Auto24’s selle 30€ paketiga, kus saad rajapileti 1 tunniks „tasuta“). Esimesel korral tunnist tegelikult piisab.
Kütus – rajal kordagi paaki alla poole ei lase, turbomootoriga autodele ALATI RON98 (1. on #1) - aitab vältida probleeme.
Viimane kord: Tallinnast välja sõitsin täispaagiga (enne tankimist oli pooltäis), tagasi jõudes panin paagi uuesti täis (kütus RON98):
Circle K 29.12l @ 40.13€; Olerex 7.2l @ 9.86€; Alexela (raja ääres) 14.37l @ 20.10€; Olerex 14.83l @ 19.92€ ; Olerex 16.81l @ 23.25€
Kokku: 143.26€

Alustuseks nendest teadmistest piisab. Mine proovi järgi.

Pilt
Pilt

_________________
Hääled aitab sisse: https://differ.ee/ -> https://bit.ly/DifferOU
YT: https://bit.ly/AinultAutod / IG: https://bit.ly/AutomotiveIG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 05.08.2019 23:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5321
Asukoht: Rae
Väga kena lugemine :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 06.08.2019 19:11 

Liitunud: 05.02.2012 20:44
Postitusi: 446
Kuidas eestis regamine oli? Mingeid probleeme ka ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 06.08.2019 20:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
Reimers kirjutas:
Väga kena lugemine :hail

Rõõm kuulda, et meeldis.

TemK kirjutas:
Kuidas eestis regamine oli? Mingeid probleeme ka ?

Esimesest küsimusest ei saa hästi aru. "Hea" oli?
Probleeme ei olnud.

_________________
Hääled aitab sisse: https://differ.ee/ -> https://bit.ly/DifferOU
YT: https://bit.ly/AinultAutod / IG: https://bit.ly/AutomotiveIG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 09.09.2019 22:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn


---

Sai tehtud hooldus piduritele ja tavapärane õli + filtrid.
Pidurite hooldusega seonduvaga saate tutvuda postituse päises olevas videos.

Pilt

_________________
Hääled aitab sisse: https://differ.ee/ -> https://bit.ly/DifferOU
YT: https://bit.ly/AinultAutod / IG: https://bit.ly/AutomotiveIG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 11.10.2019 13:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
Vahepeal toimunu

Weight reduction“ – auto multimeediakeskus ja kõlarid sai €’de eest edasi pärandatud minu heale sõbrale vanaisa Woofy’le (varjunimega "Tubaru") ning asemele ei tule mitte midagi.
Kindlasti ei ole plaanis hakata mingisugust ralliautot ehitama salongi puhtaks rookides, aga kuna tagumised kõlarid ei mänginud heli (tõenäoliselt polnud ühendatud), kõlarite komplekt ise umbes sama võimekas, kui vanaema köögiraadio, keegi sõites seda multimeediakeskus nii või naa ei kasutanud ja tehnika pidevalt vananeb (heliaparaat kaotab väärtust), siis sai palutud Andresel kõik välja tõsta.

Hetkel on tänavasõiduks eraldi masinad olemas, seega saab antud masinat puhtalt lõbuSÕIDUsuunitlusega pidada.

---

Käisin oma parkimisoskust demostreerimas „2. TTÜ hobiautode kokkutulekul“.

Pilt
Pilt: https://www.instagram.com/nturok/

Pilt
Pilt: https://www.facebook.com/Iva-Photo-548889082256255/

---

Talveks valmis olemiseks sai soetatud uus aku Akuexperdist Kadaka teelt - Varta Blue Dynamic 60/540. Mõnedes netipoodides leidus sama aku isegi hinnaga 71€ (Akuexperdi lett 89€), aga kui Akuexperdis oma vana aku vastu annad, siis tuleb 10% hinnast alla. Seega, 78€ oli kohapeal kätte saada igati arvestatav vs. mõned €’d säästa ja oodata.
Salamisi mõtlesin Optima peale ka, aga hinda nähes läks jälle meelest ära millest üldse mõelnud olin. Ilmselt see 0,005 sekundit kaalusäästu mulle kuskil abiks ei tule, aga 120€'ga saab muudki kasulikku teha.

---

Väga pikalt oli plaanis Tabasallu sõitma minna. Küll ei olnud auto sõiduvalmis ja siis jälle oli endal toimetusi. Lõpuks sai see teoks:


Antud masinal saab seda rada läbida puhtalt 3. käiguga, kui rekordeid taga ei aja (mida keegi seekord ka ei püüdnud). Kiiremini sõitmiseks tuleks kasutada teist aeglasemates kohtades. Kuna tegemist oli rohkem sellise seltskondliku ettevõtmisega, siis ringiaega täpsemaks lihvima ei jõudnud hakata ning kõik said kätt proovida:


---

Videot vaadates ja tehes väsisin ise ka lõplikult ära sellest esirataste koopas käimisest. Probleem oli minu jaoks juba varem selgeks tehtud – liiga pehmed tänavasõidu (stancy boi) vedrud. Üks lahendustest võiks olla läbi aftermarket.ee kangemate (loe: rajasõiduks sobilikumate) vedrude tellimine BC’dele. Ideaalis tahaks tegelikult mõne kvaliteetsema firma coil'i alla panna.

Seega, kui keegi oskab suunata mind mõne kvaliteettootja sobiliku ja korraliku kasutatud komplekti poole, siis see on väga teretulnud.

Seniks, jõudu!

_________________
Hääled aitab sisse: https://differ.ee/ -> https://bit.ly/DifferOU
YT: https://bit.ly/AinultAutod / IG: https://bit.ly/AutomotiveIG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 11.10.2019 23:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1762
Asukoht: Viljandi
71 = 74 koos saatmisega vs võtad poest 78...

pole nagu mainimist isegi väärt ju ?

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 25.01.2020 21:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
Omajagu aega on möödunud. Mis on toimunud?

Coil’ide amordiosa taastatud saamine ja uute vedrude hankimise protsess oli üsna pikaldane, aga lõpuks edukas.

Pilt

Et kõik ausalt ära rääkida, alustan algusest.
Juba 1. rajale sattudes (UK’st koju sõites Nürburgring’i külastades) oli selge, et esisild ja esisilda autoga ühendav vedrustus ei toimi omavahel harmoonias, nagu peaks. Seda võib täheldada kõigis minu rajal käigu videotes, aga kõige kiiremini saab maitse kätte siit (antud video on juba korra siia postitatud):
https://www.youtube.com/watch?v=-_StV6oNxqc

Nagu elus kipib asjadega ikka olema, siis enne sai tegeletud paikilisemate murede likvideerimisega. 2019 sügisel jõudis aeg kätte vedrustuseni.
Pilt

Esmalt sai minust teadlikuma sõbraga diskuteerides välja genereeritud, et uute vedrude jäikus võiks olla näiteks 8kg ees ja 6kg taga.

Autol olid all järgnevate näitajatega vedrud:
ees – 62200006, 6kg ja 20mm
taga – 10062230005, 5kg ja 22mm

Teiseks sai hakatud otsima kohta Eesti Vabariigis, mis tegeleks coil’ide amordiosa taastamisega.
Seda otsust ma muidugi kohe vastu ei võtnud, vaid ikkagi uurisin, et millised oleks väljavaated vahetada vana hea BC Racing millegi... nimekama vastu. Nagu ikka, siis ajahetkel, kui mina uurisin turgu, polnud sealt otseselt midagi võtta. Kasutatud kauba ostmise kahjuks rääkis teadmine, et vägagi võimalik on samasuguse teekonna ettevõtmise vajadus (hooldus + vedrud) ja lõpptulemuse ainsaks plussiks võib olla ainult hea teadmine, et enam pole üldse „Hiina riisi“ auto küljes. Kuna lähtun oma autodealasel tegevusel funktsionaalsuse ja „hind vs. väärtus“ dogmadest, siis sai endale selgeks tehtud, et nii jõukas ma pole, et ainult toreduse eesmärgil rahatähtedega luhvtitada. Selle viimasega on nii teinegikord keeruline, kuna hinges on peidus maksimalist.

Esimest küsimust asusin esmalt lahendama aftermarket.ee abil, aga pika kirjavahetuse lõpetuseks tegin lükke „cut out the middle man“ ja tellisin endale paki mamasan.fi kaudu:
Pilt

Teise teemaga oli mul esialgu alustada ainult ühest kontaktist - Moto Works OÜ. Nendega suhtlemisel jõudsime selleni, et neil hetkel aega ei ole ja mind suunati järgmise kontaktini - OneClick (https://oneclick.com.ee/).
OneClick tegutseb Honda Center Eesti alt asukohaga Peetris. Tegemist on ühe mehe ettevõtmisega, kes tavapäraselt tegutseb mootorrataste osadega. Sellele vaatamata sai töö vastu võetud ja umbes 10 päeva hiljem sain tagasi sellised osad:
Pilt

Kogu eelnev protsess võttis kokku aega umbes 2,5 kuud, sest pidin enamvähem 0’ist pusle üles ehitama ja kokku panema. Pockets’id päris tühjad ei ole, aga nii hästi ka pole, nagu järgnevas stseenis, seega tuleb natuke ette mõelda, mis kulutusi teha:
https://www.youtube.com/watch?v=2LqAs2ELiSY

14.01.2020 kell 12:27 jõudis lõpuks minuni kauaoodatud pakk:
Pilt

Saabus see ei päevagi liiga vara või hilja – ajastus klappis seekord, sest tõstuk oli vaja vabaks saada 2 kuud ja rohkemgi selle peal rippunud autost.
Auto on taaskord ratastel ja prooviks sai väike katsetus tehtud:


NB. Auto suretas ennast ise välja. Miks? Ma ei tea. Hetkel pole põhjust mingeid tonte karta.

Järgmiseks on vaja teha sildade reguleerimine, aga taaskord peab ootama, sest sildade reguleerimiseks väljavalitud inimene on kuu lõpuni puhkusel.

--

Eile jõudsin tegemistega selleni, et hakkasin tegelema suure erutusega ostetud „tavapäraste kasutamisest tulenevate jälgede, aga sirgete“ Speedline’i velgedega:
Pilt

„Erutus“ neid velgi saadaval nähes oli suur, sest analoogsete kuldsete velgede oma enda STI alla panekust on alateadlikult unistatud kauemgi, kui mul B-kategooria mootorsõiduki juhtimisõigus on olnud.

Plaan on need värvi viia AT Värvi Viimsis, aga Viimsisse minek jäi esialgu ära, kui sai igaks petteks velgede sirgust kontrollitud. Neljast üks korralik, kahel sisemine rant muljutud ja üks pidavat täiesti kõver olema. Aitäh 24.01.2020 11:40 ajal https://minurehvid.ee/ tööl olnud härrasmehele, kes kohe ja kiirelt veljed kontrolliks pinki pani.

Nagu ikka, velgede eelmine omanik müüs mulle „täiesti sirged ja sõidukorras“ veljed.

Ma ei tahtnud eriti genereerima jääda selle väikese tagasilöögi pärast ja võtsin kiirelt vastu otsuse, et lähen velgedega Viimsi asemel Peetri RehvidPlussi sirgestamisele. RehvidPlussiga saan hästi läbi, seepärast ei hakanud muid kohti otsima.

Eks tuleva nädala algus annab arutust, mis nendest velgedest saab. Rabasin need tol korral kiiruga üles, kuna hind oli täpselt nii hea, et tasus riski. Eks elu õpetab ja aeg näitab.

--

Jõulude ajal tegi sõber mulle väikese kingituse.
Seda küll ei oska ette näha, et kas ja millal selliseid kulinaid jõuab auto külge panema hakata:
Pilt

Hetkel on edasi plaanis tegeleda klotside ja ketaste välja vahetamisega sportlikuma suunitlusega kuluosade vastu. Enda jaoks (sõbra näpunäidete alusel) olen välja peilinud sellise komplekti:
ketas - https://www.japperformanceparts.co.uk/p ... ake-discs/
klots - https://sprintingharejdm.co.uk/Project-Mu/F906NS400

Loodestavasti kannatab need (tulevaselt sirged ja kuldsed) Speedline’id mässida tehasemõõdus RE070’ide sisse: https://www.rehvidpluss.com/EST/rehv/BR ... 5R17/34051

Genereerimisteni.

_________________
Hääled aitab sisse: https://differ.ee/ -> https://bit.ly/DifferOU
YT: https://bit.ly/AinultAutod / IG: https://bit.ly/AutomotiveIG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Kes kannatab, see kaua elab.
PostitusPostitatud: 10.02.2020 16:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
Eelmine postitus lõppes sellega, et vedrustus sai autole külge. Edasi ootasin kannatlikult, et saaks sillad reguleeritud enne, kui katsetama hakkan.

03.02 sai täpselt seda teha lastud Mart Pere juures:
Pilt
Kui teenus huvitab, siis Google on teie sõber. Peale telefonikõne olin 1,5 tundi hiljem juba kanali peal ja ca. 30 minuti pärast sõitsin minema.

Sealt edasi tuli oodata õiget päeva, et saaks katsetama minna ja see saabus 06.02.
Vahe vedrustuse varasema ja nüüdse funktsionaalsuse vahel on “drastiline”, mis puutub rataste koopasse käimist. Sealt edasi juhitavuse vaatepunktist… ei oskagi kohe täpset kommentaari anda. Kahtlemata on auto jäigem, kui vedrustus lõpuni “hard’i” peale panna. Täpsema tulemuse ja kommentaari jaoks tuleb ilmselt oodata võrreldavaid tingimusi, sest mälu on lühike ja pädevust on näpuotsaga (kui sedagi).

“Enne” Tabasalu kardirajal – kuiv, +5°, vedrustus maksimaalselt „hard’i“ peal, Pilot Sport 4:


„Pärast“ Tabasalu kardirajal – kuiv, -2°, „hard“, sama (kulumisastmega) Pilot Sport 4:


Kokkuvõttes olen ikkagi väga rahul sellega, et koopasse käimine sai likvideeritud. Kui tõesti ka nüüd kiirem sai, siis see on ainult boonus. Eks selgub üsna pea – ilm läheb paremaks ja siis on asja kindlasti ka Auto24Ringile.

--

Üks järgmisi tuuninguid, millest pole kirjutanud, on see tükk toetamaks pidurisüsteemi peasilindrit:
https://www.ebay.co.uk/itm/TEGIWA-BRAKE ... 1724553902

Cusco ja Perrin teevad samuti sellist metallitükki, aga „toredama“ hinnaga. Kuna tegemist on reaalselt ainult metallitükiga, siis võtsin esimese ettejuhtuva, mis oli „mõistlikuma“ hinnaga.

--

Postituse pealkirjaga läheb kokku ka järgnev – tihti loen foorumitest kuidas „pakuti nii head tehingut (autoga), et ei saanud ostmata jätta“ või vastupidi, et „vägisi osteti (auto) käest ära“. Minul kumbagi kahest senimaani pole olnud ja tehingud (ost-müük) on laiaslaastus olnud oma hinda väärt: „Sometimes lose, always win.“

Üks päev ilmusid need veljed müüki:
Pilt

Ultraleggera’dele on alati silm peale jäänud, aga senimaani on alati rahalistel kaalutlustel tehing tegemata jäänud (loe: raha pole). Loodetavasti nendest saab nüüd see „nii hea tehing, et
ei saanud ostmata jätta“. Neljast kaks pidid kergelt kõverad olema (ainult nii palju, et sõitmist ei sega) ja üks kapsel pidavat puudu olema.

Mäletan ennast olevat kapsleid otsinud millelegi analoogsele ja millegipärast on mälus, et polnud kuskilt saada või siis kalli hinna eest originaali ainult. Seekord loodetavasti päästab eBay:
https://www.ebay.co.uk/itm/4x-OZ-Center ... 3312576279

Kui kogu kupatus (veljed ja kapslid) ükspäev minuni jõuavad, siis on selge, et kui kas sai hõisatud enne õhtut või mitte.

--

LISA

YouTube’is täitus 200 tellijat. Aitäh kõigile siinsetele, kes on vajutanud tellimise nuppu!

„YT miljonid“ ilmselt veel ei tule, aga ma võin käsi südamel öelda, et videote tegemine on mu hobi ja nauding sellest protsessist ei ole grammigi väikesem ka ilma „YT miljoniteta“. Ma ise leian, et kõik mu videod on ühel või teisel põhjusel kehvasti tehtud, aga mingi progress on toimunud (isegi, kui ainult parema tehnika arvelt) ja hea seegi.

Keda see temaatika huvitab, siis on värskematest pakkuda:



Tegin veel eraldi esitusloendi oma igasugustest ringidest:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... My321bLT0a

Hetkel muud uut pole. Tegutseb edasi.

_________________
Hääled aitab sisse: https://differ.ee/ -> https://bit.ly/DifferOU
YT: https://bit.ly/AinultAutod / IG: https://bit.ly/AutomotiveIG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 11.02.2020 16:46 

Liitunud: 10.01.2012 00:17
Postitusi: 111
Ilus vaadata


videomadis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 11.02.2020 22:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
madis' kirjutas:
Ilus vaadata


videomadis

Tänud toetuse eest.

Eks ma vastavalt oskustele ja võimalustele püüan parima teha. Kui see omaenda filmimine päris töö ei ole, siis kõige vaatemängulisem materjal alati ei tule, sest ise tahaks hetke ka nautida selleasemel, et kõige "paremaid" kaadreid püüda.

_________________
Hääled aitab sisse: https://differ.ee/ -> https://bit.ly/DifferOU
YT: https://bit.ly/AinultAutod / IG: https://bit.ly/AutomotiveIG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 12.02.2020 13:14 

Liitunud: 14.04.2017 13:59
Postitusi: 175
Lase naisel samalajal põske võtta, nauding garanteeritud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 12.02.2020 18:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2005 14:04
Postitusi: 368
Asukoht: Tallinn
Canon kirjutas:
Lase naisel samalajal põske võtta, nauding garanteeritud

Tubli poiss
Said järjekordse teema ära pasandada oma mölaga!

Kas tõesti on vaja iga asi mis pähe tuleb, teistele lugemiseks kirjutada?

Sellised t...pead võiks hoobilt bani saada siit

_________________
Volvo S70T5 M


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 14.02.2020 11:09 

Liitunud: 14.04.2017 13:59
Postitusi: 175
master003 kirjutas:
Canon kirjutas:
Lase naisel samalajal põske võtta, nauding garanteeritud

Tubli poiss
Said järjekordse teema ära pasandada oma mölaga!

Kas tõesti on vaja iga asi mis pähe tuleb, teistele lugemiseks kirjutada?

Sellised t...pead võiks hoobilt bani saada siit

Ära ole nii kibestunud


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7