Vahepeal sai (tegelikult juba ammu) 300 tagasi minu valdusesse. Külmalt endiselt väiksem misfire sees, aga hetkel otsustasin et ei süvene sellesse rohkem. Kes neid mootoreid ja autosid teab, neile ei tohiks taoline konditsioon olla suureks üllatuseks. Prooviks ennem sõita regulaarselt mõnda aega ja vaadata, mida asjad üldse teevad. Teadupoolest auto seisnud enne mind ning ka minu ajal juba pikalt ja tahaks näha mis ta siis teeb kui taaskord igapäevaselt kasutusse läheb.
Hakkasin otsast taas lammutama et seekord 120k timing service ära teha. Tundub piisavalt lihtne töö, aga ennast teades ei ole see tavaliselt kunagi nii tänu mu legendaarsele sitale õnnele ja lollidele otsustele.
Mul on plaanis proovida auto saada sõitma, arvele ja legaalseks enne austraalia suve (ehk siis ca novembriks). Praeguseks on selge, et kui ma ei plaani masinat üleni ära värvida, ei saa temast suuremat näitustepilli vaid pigem sellise enam-vähem välimusega asi. Ustel ja küljel on parklamõlke, lakil päikesekahjustusi siin seal jne.
Sai tellitud ja ka kätte saadud uus esistange ning küljelaiendid. Need on klaasfiibrist ja tahavad pisut viimistlust saada enne kui värv selga läheb. Veel ei tea kas proovin ise värvida põlveotsas või viin kuskile. Peale vaadates tundub suht okei kvaliteet, aga pole auto külge veel sättinud. Elu esimesed fiibrist uued detailid mis ma tellinud olen, seega see maailm on avastamata.
Skyline kohta võib kah ehk paar sõna mainida.
Hakkasin siis antitiiba eemaldama ning praeguseks on antitiiva külgmiste osade poldiaugud ära täidetud. Siit sealt veel vaja lihvida ja siledamaks ajada ning siis ka muud tagatiibade defektid eemaldada ja võib hakata mõtlema värvimise peale.
Lisaks "keretöödele" pean veel ka väljalasketihendi ära vahetama. Ilmselt teen seda alles siis kui 300zx juba kokku tagasi laotud ja ilmet võtma hakkab.
R34 ei ole plaanis veel suveks tänavale saada, kuigi teoreetiliselt oleks tööd justkui vähem kui 300zxiga. Annan aastakese veel puhkust talle.
Kuna veljejooks mis 300 all mu kätte sattudes oli, on puudulik (1 velg puudu), siis oli vajadus tellida ka uus jooks velgi. Üksikut puuduolevat ei õnnestunud leida kuskilt.
Otsustasin et skyline praegused veljed rändavad 300 alla, ja skyline saab tutikad papud.
Olles erinevates 300 ja 34 gruppides, jäid silma ühe 300 all Niche Methos veljed, pronksikarva.
Said need ka üsna nobedalt ära tellitud. 19 tolli, 8.5 esimesed ja 9.5 tagumised. Mingit stretch teemat ajama ei hakka, proovin alla toppida võimalikult laiad rehvid. Pildi varastan internetist, kuna kohapeal laos neid velgi ei olnud ja enne 3 kuud ma neid ka kätte ei saa.
Asjad arenevad jube aeglaselt, aga katsun nüüd ikkagi veidi ennast sundida ja eesmärki täita. Tänaval mõnda 34 või 300 näen siis tekib ikkagi kerge igatsus peale ja tahaks jälle sellest hiluxist kuskile rohkem maaligidale ronida.



Proovin tulevikus ka veidi rohkem pilte teha. Tavaliselt ei tule meeldegi enne kui juba kodus perse maha pandud on ja enam tagasi garaasi minna ei viitsi klõpsima.