progress on taaskord suur. seadsin omale eesmärgi et veebruariks olgu auto põhja alt valmis ja et tehniline pool selline et mine või ülevaatusele. eesmärk täidetud. AUTO TÖÖTAB ja käib nagu kell. mõnus kuulata seda ajaloolist vana nissani mootori tiksumist. nagu singeri õmblusmasin laulab. okei, aitab pedereerimisest,läheb asja juurde.
jahutus süsteem siis võttis kaua aega. kõik se aastatega kogutud rooste ja pask tuli välja saada , 4päeva leotust ja pesu tegi asja korda, voolikutele uued klambrid kõikjale,ees on tal vasest ja messingust jahutusradikas kus oli paagis praod sees, võtsin kätte ja tinutasin kinni ilusti ning jäi pidama. nüüd sai auto lõpuks ka soojaks ajada paar tsükklit ja lihtsalt jälgida ja kuulata tööd. ees on ootamas mootoriga veel täppis seadistus, kõikvõimalikud andurid mida annab reguleerida on paigast ära-gaasiklapi asendi andur,süüde. jõuab sellega tegeleda veel. siis vahepeal sai alla ehitatud täiesti nullist uus summutijooks alates pükstest kuni lõppu välja , se sai minu elu parim summutijooks mis ma eales teinud olen. kõik keevitus kohad nühkisin siledaks ja värvisin 800 kraadi kannatava ahjuvärviga üle veel . pükstest väljaminev väike torujupp sai kaetud 3kihi kollektori teibiga kuna üleval on kohe sisemise veovõlli tolmukumm sumpsi lähedal .kokku läks selle sumpsijooksu ehituseks 100eur materjali raha ja umbes nädal visioonist valmistooteni autoall üksi tehes. sumps valmis saab auto kaheposti tõstukilt maha ja neljapostilise peale. SÕITES garaazist välja tegin töökoja hoovis paaar tiiru ka, esimesed meetrid ikkagi looduses

kast vahetas käiku pehmelt ja kõik toimis. isegi sooja puhus salongi- mis sa veel tahad saada. okei. sai siis neljaposti peale aetud ja hakkas töö stangedega. arvasin et se t12 kereküljest saadud grand prixi bodikit istub üks ühele aga sittagi. tagustangega pole probleemi, küljelaiendid asjad ka mitte aga esistange, seda keppi ma ette ei kujutanud. lõppkokkuvõttes lõikasin 2 stanget puruks et erinevatest juppidest se sobilik kokku panna ja stange alustalasi lõikasin 3tk puruks et üks sobilik saada. ja no kui juba lõikamiseks läks siis lõikasin stanged ka kõik vastu kere ja kitsamaks -se on nagu ameerikas se tucked in bumpers

nüüd siis hakkab se stange lappimine kokku üheks kasutatavaks detailiks . se saab omaette ooper olema , esitiibadelt vahetasin ka alumised osad ära et oleks t12 bodikiti kinnitused olemas.











