Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 00:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 01.06.2009 16:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:16
Postitusi: 19
Sillad kah kerekülge kinni saavad siis saab sieraariga juba varsti hüpesse minna :beer

_________________
BMW E30 325ixt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 02.06.2009 11:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Mõõtsin just huvi pärast klapitõusud ka ära, et palju erinevus on peale klapipesade lõikust klappide vahel.
Pintol teatavasti on selline klapiajami geomeetria, et klapi asendit või pikkust muutes muutub ka klapitõus.
Mina lasin uued pesad lõigata, millega muutus klappide 0 asend aga klappide pikkus jäi samaks.
Kui nüüd asja väga peeneks ajada tahta tuleks nookuritel spacereid kasutada või klappe lühemaks lasta vastavalt vajadusele, et klapitõusud võrdseks saada.
Minu projekti juures ma seda muidugi küll tegema ei viitsi hakata, pole ju mootoris performance juppegi.

Erinevused siis:
S1 = 9.75mm
S2 = 9.65mm
S3 = 9.75mm
S4 = 9.85mm

V1 = 9.80mm
V2 = 9.90mm
V3 = 9.55mm
V4 = 9.65mm

Kindlasti on ka asja juures paar kümnendiku mõõteviga, kuna kella mõõteots ei olnud mõõdetava pinnaga risti.
Võib vast rahule jääda, mõõteviga ümardab ehk tõusud enamvähem võrdseks :D

Nuka õlitustoru ka paigas ning nuka pikkilõtk oli ka lubatud piires 0.15mm (0.10-0.20mm lubatud).

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 02.06.2009 16:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Kuskilt netist lugesin, et Pinto oriignaal nukkade lift pidigi 9.5mm ja 10.0mm vahel olema.
Seega tundub hetkel kõik OK olevat.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.06.2009 12:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Väike update vahepeal, võtsin täna kätte ja värvisin karteripõhja ära.
Rihmarattad sai ka õige väändemomendiga kinni keeratud.
Nüüd siis vaja veel mingi jämedam segusiiber sisselaske külge tuunida ja hakkab vaikselt looma.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.06.2009 12:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.12.2008 18:34
Postitusi: 521
Asukoht: kergelt švipsis
veidi ot aga millal siis esimest puhuriga kaherattalist oodata on?

_________________
rebel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.06.2009 15:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Krt kaherattalised on muidu lõbusad asjad aga IMO on kahjuks Eesti teedel liiga eluohtlik sellise asjaga liigelda.
Ise võid ju sõita osata aga teisi lolle on liiga palju, kes ei arvesta sinuga.
Selle pärast eelistan ma üldiselt neljarattalisi, mis ei tähenda, et mulle kaherattalised ei meeldiks,
lihtsalt ei ole veel selline kihutaja friik, et koguaeg paugutama peaks suurel kiirusel.

Turbo ATV on vaikselt juba mõttest läbi käinud. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.06.2009 16:48 

Liitunud: 25.03.2005 20:04
Postitusi: 319
M-Tech kirjutas:
Krt kaherattalised on muidu lõbusad asjad aga IMO on kahjuks Eesti teedel liiga eluohtlik sellise asjaga liigelda.
Ise võid ju sõita osata aga teisi lolle on liiga palju, kes ei arvesta sinuga.
Selle pärast eelistan ma üldiselt neljarattalisi, mis ei tähenda, et mulle kaherattalised ei meeldiks,
lihtsalt ei ole veel selline kihutaja friik, et koguaeg paugutama peaks suurel kiirusel.

Turbo ATV on vaikselt juba mõttest läbi käinud. :)


Kusjuures ATV on kõvasti ohtlikum kui kõik kaherattalised kokku :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.06.2009 23:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 682
fonce kirjutas:
M-Tech kirjutas:
Krt kaherattalised on muidu lõbusad asjad aga IMO on kahjuks Eesti teedel liiga eluohtlik sellise asjaga liigelda.
Ise võid ju sõita osata aga teisi lolle on liiga palju, kes ei arvesta sinuga.
Selle pärast eelistan ma üldiselt neljarattalisi, mis ei tähenda, et mulle kaherattalised ei meeldiks,
lihtsalt ei ole veel selline kihutaja friik, et koguaeg paugutama peaks suurel kiirusel.

Turbo ATV on vaikselt juba mõttest läbi käinud. :)


Kusjuures ATV on kõvasti ohtlikum kui kõik kaherattalised kokku :D

Nii kaua ei ole kui sul endal mõistus peas on. Aga njh tahestahtmata läheb liiga julgeks ära. Ja nii need õnnetused juhtuvad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.06.2009 19:12 

Liitunud: 03.09.2007 17:14
Postitusi: 19
Asukoht: Viljandi
Ohtlikud on nad kõik need võimsad turboliikurid, kui endal mõistust pole :D
Aga mida teha.. :) Turbod kõigele :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.06.2009 19:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.12.2008 18:34
Postitusi: 521
Asukoht: kergelt švipsis
intsu6 kirjutas:
Ohtlikud on nad kõik need võimsad turboliikurid, kui endal mõistust pole :D
Aga mida teha.. :) Turbod kõigele :hail


kui huvi leidub siis võin 1000kr'ga minimopi kinkiga proovi projektiks, loomulikult ma tahan seda siis hiljem natuke kallimat tagasi osta :)
sry et ot

_________________
rebel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.07.2009 16:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
No on mingit arengut ka auto kallal vahepeal olnud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.07.2009 01:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Vahepeal hankisin BMW M20B25 segusiibri ja tegin selle puhtaks.
Vaja veel vahevlantsi kollektori ja segusiibri vahele tekitada ning trossi ühendust siibri külge veidi muuta.
Muud huvitavat pole jõudnud vahepeal teha, muude autodega tegemist olnud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.07.2009 17:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.12.2008 18:34
Postitusi: 521
Asukoht: kergelt švipsis
nagu arvata võib siis minu poolt jälle teemaväline küsimus.
kas mõni su karmistatud projekt kunagi ka müüki satub?

_________________
rebel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.07.2009 17:32 

Liitunud: 03.11.2005 20:21
Postitusi: 268
Asukoht: Tallinn/Lasnamägi
E30 pealt mootor oli küll müügis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.07.2009 17:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.08.2006 16:55
Postitusi: 32
Asukoht: Viljandi
Opel Vectra 2000 8V Turbo on tal ka müügis http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=5781

_________________
Audi S5 Sportback ABT, Stage2 330kW/600Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7