Tere,kuna pikka aega pole siin ühtegi mu autot üleval olnud siis mõtlesin et pistan ühe liikuri siia,loodan modedelt mõistvat suhtumist.
Liik: sõiduauto
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 1993
Mootor: 2.9 (110 kW)
Kütus: bensiin
Vedav sild: Tagavedu
Käigukast: automaat
Värvus: Tumeroheline met.
turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid.
mugavusvarustus
4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid, katuseluuk (klaasist, elektriline), püsikiiruse hoidja, peeglid päikesesirmides (valgustusega)
sisustus
hele nahkpolster, elektriliselt reguleeritavad istmed, istmesoojendused, taskud esiistmete seljatugedes, nahkkattega rool, multifunktsionaalne rool, reguleeritav roolisammas, nahkkattega käigukanginupp, käetugi ees, käetugi taga,iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid, pagasiruumi matt
audio, video, kommunikatsioon
cd mp3 , kõlarid, kompuuter
rehvid ja veljed
suverehvid dunlop sp sport, valuveljed Borbet (16")
tuled
udutuled, tulede korrektor
muu varustus
välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus,esiklaasi soojendus,kohtvalgustid,lombivalgustid.
Mootor töötab vägahästi,tuttavad siiani mainind et tiksu ega midagi ei ole ning töötab väga ilusti.
Alguses oli auto selline:



Kapote oli saades avariiline,aga selle mure lahendasin suht kiirelt,sai siis mõned varuosad ostetud,esituled,plastikust bensiinipaak,tagavara valuvelg,püsikiiruse vaakum mootor.


Siis eest nägi selline juba välja:


Pärnus GTO juures sai vahetatud tagumised piduri klotsid,ja teine paak ning sumpa ots


Vanadest ei olnud just palju järgi

Kuni meie piduritega mässasime sai ka nahk seest hooldust
Mingil imekombel oli tagavara ratta koht julmalt rellakaga ära lõigatud ja sinna vineer peale kruvitud



Avastus oli ka see et peale pooltelje kaitsekummide olid murdunud ka osad pooltelje välimised poldid

,juhipoolt 3 murdunud ja kundepoolt 2.

Paak voolikuega yhendatud.

Järgmine päev tehtud pildid.




Tagavara ratta koha keevitasin kinni,ja katsin kerehermeetikuga mida pannakse liitekohtadele.

Mootor sai natukene puhtamaks


Tallinnast sai jälle midagi head toodud
16 borbetid,kulmudega kapote,ja iluvõre.


kõik asjad ilusti paika ajama.

Selline oli siis tulemus



Kuna ragisevad poolteljed ja üherattavedune differ ei meeldind mulle ültse,siis sai Talinnast Lsd toodud

Lsd alla panekuga läks mul ainult 2 päeva

narega sain oma 3 korda vastu tatti auto all olles,vaikselt saab juba nina katsuda,nukke polnud vist yhtegi tervet

eks need fordimehe rõõmud ole
Aa iklast sai toodud tagavaraks veel teine Lsd sild,ostsin siiski kuna oli korralike pooltelgi vaja

Lsd all ja esimesed ringid tehtud



Hetkeliselt kõik,tegemist tahaks veel päris palju asju.
Tagatiiva ääred
Püsikas tööle saada
kont osaliselt asendada
signaal lisada
tagaosa madalamaks
mõlgid likvideerida
tagumised suportid asendada
Rs lisad leida ja külge keerata.
Suured tänud GTO'le kes aitas nii mõndagi remontida,ise olen scorpade peal alles võhik.