part1 kirjutas:
Füüsikaseadused kehtivad siiski kõigile ja olgu su auto, kui hea tahes 150 km/h on üldkasutataval teel liig, mis liig, eriti veel sellisel teel nagu tallinn-tartu seda on.
Kui on korras sierra või calibra, siis pole ta oluliselt ohtlikum, kui mingi uus bemm laseb 150-ga, vahe on piisavalt väike, et mitte lubada kumbalgi kihutada.
Õigupoolest ei olegi piirkiirused kehtestatud, mitte autode võimekuse pärast, vaid hoopis füüsikaseaduste ja inimvõimete pärast, mitte ükski inimene ei suuda nii hästi reageerida, et võiks ohutult sõita 150-ga, samuti ei suuda seda tõesti ka mitte üks auto, lihtsalt füüsikaseadused ei luba seda.
Püsivalt sõitmiseks 150km/h võib ta jah natuke liig olla, aga kui on ikka möödasõidud rohkem kui 2-3 autost, siis on see kiirus igati normaalne. Teed ruttu möödasõidu ära ja korras. Kui auto on tehniliselt korras ja roolis mingeid X liigutusi ei tee siis ei juhtu ka midagi. Need kes enamasti kainelt vastassuuna vööndisse kalduvad ja seal hunnikusse sõidavad, need hüppavad möödasõiduks lihtsalt vastassuunda,et vaadata kas tuleb kedagi või ei, mitte ei liigu vaikselt telgjoone lähedusse kust näeb samahästi. Tagasi rivistumisega kui olla liiga äkiline saab ka kergelt vastassuuna vööndisse lennata (kui keegi teab seda viimased 2minutit elust videot kus E30 touringuga rekka alla sõideti).
Auto võib nii korras olla kui tahes, suurel kiirusel on mõni nii ebastabiilne ja samas mõni väga stabiilne, niiet see kõik oleneb.
Eriti "hea" on möödasõitu siis teha kui tuled hea hooga ja mõni ei vaata peeglisse ja keerab ette ja siis ei sõida ka ning ei arvesta tagasi rivistumisel sinuga.
Füüsikaseadused ei luba siis seda kui sa hakkad roolis äkilisi manöövreid tegema. Kui sa sirgel teel sõidad 150-ga, siis mis juhtub, hakkab auto driftima?
Rootsis tahetahkse 2011 aastaks liiklusõnnetuses hukkunute arv saada 0-i, okei see on võimatu muidugi, aga 10 piiri ikka. Siiani on neil aastas olnud 30 kanti hukkunuid liikluses. Riik on tunduvalt suurem kui meil, ja meie hukkunute arv on ikka kõvasti kordi suurem. Seega pole see kiirus mis tapab vaid inimeste enda lollused.
Ise sõidan 50 alas 60ga, 70 alas 80ga jne, 10 üle, vahest 20, kuidas tuju on. Ja tõsiselt häirib kui rahvas sõidab kõrvuti ja hoiab vasakut rida kinni (tln-tartu mnt 4 realine lõik, tln-pärnu mnt 4 realine lõik, linnas sees- suursõjamäe , järvevana, pirita tee kuni viimsini välja). Kui sõidad paremal rajal autoga kõrvuti siis võib ka seal reas sõita ju, milleks takistada. Eriti haige on see,et kadriorust juba kõik sõidavad vasakus reas, tiksuvad seal. Mis on häda parempoolsel rajal, nii kehva sõita kohe? Ja see ajab ka linnas kiirust ületama, sest sõidan mööda vasakult või paremalt. Sõidad saksas, sõidad rootsis, sõidad norras soomes või kus iganes mõistliku liikluskultuuriga riigis ja keegi ei hoia ridu kinni, ja siis ei toimu ka mingeid vasakulepööramise rajast või paremaltpoolt möödasõite, sest kõik sujub. Meil aga paljud sellest aru ei saa ja uimavad seal kõrvuti ja kiirendavad kõrvuti, hullult lahe vist

Ja kui paremalt mööda sõita (kui inimene sõidab vasakus ja parem rida jummala tühi), siis hakatakse vajutama. Sain ükspäev fakki ühe naisterahva käest kes vahtralehega ja uue S8-ga sõitis, ilus geelküüs oli

Sry OT pärast lõpus, aga see asi viskab nii ühe asja keema, kuna peab päevas 4-6x sellist teed sõitma.