Täna sai kiirelt Tabasalu ringrajal ära käidud.
Sõidust video ei saanud, aga peale sõitu siiski
http://www.youtube.com/watch?v=l-rLJTnVcEUKuna tegemist oli uue mootori pmst esimese käivitusega, siis oli tänane sõit rohkem vigade otsimiseks autol...mõni ka leidus -
õli jahutus radika üks ühendus lasi tsipake läbi
aku klemmilt tuli juhe lahti(aku oli lahti ununenud oma kopsikusse)
jahutus vedeliku surve paagi kork osutus vanaks - uut volvo oma vaja
Samas suurim hirm - kardaan osutus täiesti sirgeks...selle kontrolli käigus veel tõstuki peal, muidugi jooksis jahutusvedeliku paak läbi täpselt mu jalgele...

Esimest korda jõudsin üldse ringrajale, eelnev sõidukogemus honda mootoriga oli väga põgus maantee libiseva siduriga...seega esmamuljed kohast, kuhu see auto mõeldud on -
Auto tundus täiesti neutraalne, ülejuhitavaks ta muidugi muutus, kui gaasi üle liia anda ja see üleliia tähendas pmst I käiku täies ulatuses ning II käiku +7000rpm
Kurvides pidamine väga hea, isegi külma toyoga
Pidurid on hästi tunnetatavad(võimendi puudub), kuid ka rasked ning võtavad suht põhjast
Sidur käib nii raskelt, et käega tuleb päris palju jõudu kasutada, et põhja vajutada
Kohaltvõtt plätudega on täielik fail, 911tt oli ka suht on-off siduriga, aga no ma ikka mingi 10x suretasin välja enne kui minema sai(oma osa oli siin ka selles, et ei julgenud üle 3000rpm lasta, kuna kartsin et läheb käest autode vahel) samas sabelti jalanõuga suri mitmete startidega ainult 1x välja...
Gaas on samuti suht on-off ja pöörded tulevad hetkega 10k rpm kanti
Käigud käivad mõnusa pauguga sisse...effekt on hea, iseasi, kui hästi see kastile-sidurile mõjub
Keegi mõõtis raja ääres stopperiga ka ja kuigi tegin lihtsalt proovi sõitu ning ei pidurdanud pea üldse ja kurvides vabaga liiklesin olevat ajaks tulnud 46 sekki, 911 turboga sain täis slikiga 44 seki ning vähemalt endale tundus, et 4-5 sekundit saab vabalt veel alla.
Kogu raja läbisin II käiguga, spidot küll polnud, aga 911tt oli stardi sirge lõpus 120 kandis, estfieldil tundus rohkem, olgugi, et pöörded napilt 10k jõudsid (11k on piiraja)
Üldiselt oleks vaja vist paremat ülekannet, aga seda enne ei hakka panema, kui pidamine nati selgemaks saanud, hetkel I käiguga lihtsalt ei julgenud sõita, kuna suht kindlalt oleks spinn või mitu tulnud neid.
Sõõrikute tegemine kohapeal on täpselt sama raske, kui silma pilgutamine....tagurpidi käiku polegi vaja
Igastahes nägu oli peale esimest rajalt maha tulekut täiega

ning see ongi põhiline
Summutiks sai Simonsi oma
http://www.db-hp.ee/shopnew/?1269,u415100r-summuti
Homme tuleb veel käsipidur külge ühendada ja mõned ühendused üle käia ning ootama jääda, et teisipäeval oleks Saugal kena ilm
