Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.06.2025 12:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nitro (nos) teema
PostitusPostitatud: 04.08.2009 19:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2004 21:43
Postitusi: 709
Asukoht: kirdalu
Tere.
Räägiks siis lähemalt sellest vanast asjast. Nimelt jäänud õhku rippuma rida küsimusi ja ehk saavad need ka vastuse.

Kannatab seda kasutada stock autol? (orig sidur, väljalase jms)
Mõju mootorile?
Pudelisisu maksumus?
Vajalikud seadistused?

Tundub et nitro on lihtsaim ja odavaim viis +50 heppa hetkeliselt juurde saada.
Idee järgi läheb see bmw r6 mootorile (e30 325i) või kui kannatab siis ka e39 520 :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nitro (nos) teema
PostitusPostitatud: 05.08.2009 13:26 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Kannatab, kuid kõik mis kulub, kulub veel rõhkem. Jõuülekandes siis.
Üldiselt on nii, et kui üle poole mootori võimsusest ei lisa, siis drastilisi tagajärgi ei ole.
Pudeli esimene täitmine kuskil 1000.-, järgmised 700-800.-
Vajalik seadistus kindlasti wb segukelleaga ja küünlad üks aste külmemad.

Paigalduse ja konsultatsiooniga saan aidata.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nitro (nos) teema
PostitusPostitatud: 05.08.2009 16:56 

Liitunud: 07.04.2003 08:59
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Oleneb muidugi autost ja mootorist aga usun, et +50hp shot on nii väike, et miskit segukellavärgendust ja kraami ei pea märja süsteemi puhul leiutama hakkama. Küünlad võib panna külmemad aga alles siis, kui orikad otsa saavad. Kuiva süsteemi värki ei oska öelda, kuid tõenäoliselt tahab natuke paremat sättimist, sest omal 50'ne kuiv shot keeras segukella kibekähku punasesse ja rohkem ei julgenud kuivalt lasta. Muu jutt loe ülalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nitro (nos) teema
PostitusPostitatud: 05.08.2009 16:59 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Isegi 40hp shot sulatab originaal küünla ära. Kui sa tahad, et asi kestaks, siis tuleb igal juhul korralikult seadistada. Originaal ajuga pole sul kuiva shoti puhul midagi teha. Ja seadistust ei tehta originaal lambdaga!

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nitro (nos) teema
PostitusPostitatud: 05.08.2009 18:03 

Liitunud: 07.04.2003 08:59
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Noh, 50hp märg shot ei sulatanud väga midagi ära. Hiljem 75hp shoti jaoks vahetasin küünlad igaks juhuks kraad külmemate vastu. Iseasi, kui palju jõudu sealt tegelikult tuli, sest hp'd numbrid võtsin düüside järgi ja pudeli soendajat kah polnud. Aga persega oli nupuvajutus väga edevalt tunda. Umbes aasta jagu sai asja kasutatud ja midagi see ära ei lõhkunud mul. See seadistamise asi on pigem maksimumi tagaajajatele, tavakasutajale pole suurt vahet, kas seat tuleb 40 või 60hp, persega on mõlemad ühtviisi hästi tunda.

Kuivaga süsteemiga ise samas ei julgeks ilma kelladeta jändama hakata :).

Edit: Autoks oli Honda 1.6 92kw.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nitro (nos) teema
PostitusPostitatud: 05.08.2009 18:32 

Liitunud: 21.08.2006 00:46
Postitusi: 195
gets kirjutas:
Edit: Autoks oli Honda 1.6 92kw.


OT. kuid kas tegemist oli rohelise civic coupega?

edit: Selge, see auto on juba pikemat aega minu valdustes :twisted:

_________________
Turbos are the viagra of the engine world...for those that can't do it naturally!


Viimati muutis refused, 06.08.2009 11:31, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nitro (nos) teema
PostitusPostitatud: 05.08.2009 20:45 

Liitunud: 07.04.2003 08:59
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Mhmh, see ta oli jah.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nitro (nos) teema
PostitusPostitatud: 05.08.2009 23:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2004 21:43
Postitusi: 709
Asukoht: kirdalu
kui kaua ta seda siis pihustab (täisgaasil?)? Mismoodi see on lahendatud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nitro (nos) teema
PostitusPostitatud: 06.08.2009 11:28 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Pihustus aja valid sina. Kindlasti paigaldatakse põhjagaasi lüliti ning soovil ka eraldi nupp rooli juurde.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nitro (nos) teema
PostitusPostitatud: 06.08.2009 14:44 

Liitunud: 07.04.2003 08:59
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Kõige lihtsam ja odavam variant jah lüliti roolile või relee signaali/nosi vahetuseks ja pedaali või segusiibri juurde täisgaasil aktiveeruv lüliti ning ongi valmis. Alla paari tuhandet pööret (näiteks alla 2...3k) ei ole mõistlik nuppu näppida, koormab liigselt mootorit. Ja muidugi piirajasse pole mõtet samuti pidevalt paugutada. Võid muidugi osta igasuguseid window switche ja süütekontrollereid jms, mis vastavalt lubatud pööretevahemikule aktiveerivad nos'i ja keeravad ise süüdet ja teevad muud edevat, kuid maksavad ka mõttetu $$$ ja mõistliku kasutamise korral pole üldse vajalikud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nitro (nos) teema
PostitusPostitatud: 06.08.2009 16:31 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Tegelt on nii, et madala pöörde korral on väga suur backfire oht.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7