ViktorT kirjutas:
Seega topime odavat tjuuningut auto täis, 5 kipskruviga tagastange ja siis maanteele, nii lahe oleks selle ostetud ÜV-ga auto tagant seda sama stanget vastutulijale esiklaasi lendamas näha
Toonklaasi seadus tuli kohe peale seda kui 1 ment ühe süütu naise elu invaliidiks lasi läb toonklaasi mingi haarangu käigus + tõesti, talvel ja lörtsis ei näe te ise kah suurt sealt välja, seega ohtlik nii endale kui teistele. Selle arusaam võtab noortel poistel veel aega ...
Tean sellist juhust, kus tehases paigaldatud klaasist katuseluuk Vaidas 110 pealt taga olevale autole iluvõresse kildudeks lendas. Kohati on tehases toodetud kraam ohtlikum, kui korralikult järelpaigaldatud vidin.
Toonklaas on tõesti pimedas ja sajuga väga kehv. Ise sõitnud autoga, millel esiklaasil toon 30% ja läbipaistvus oli miskine 50% kanti ja ütlen ausalt, et topelt ksenoon + udukasse topitud ksenoon ei teinud sõitmist valgemaks, kui mõnel ilma ksenoonita autol, vihmaga/lörtsiga/lumesajus oli puhta kepp sõita. Samas, kui ma panen ainult turvakile peale ja mul juba sellega "toon" lõhki läheb, siis oleks vaja midagi ikka seaduses muuta.
Tuuningu kohta veel seda, et salongis olev stuff: rool, käikari nupud jms. Peaks ÜV-d kõige vähem kottima.. Okei, kui turvapadjaga rool on autol tehasest ettenähtud, siis peaks see turvapadi seal ka olema, aga vanematel masinatel pole vahet, millise rooliga vastu nägemist/kõhtu vms saad.
ÜV'l torkimise kohta veel seda, et sõbral on kõksu tõttu esimene stange vahetatud... Kuna auto, mille küljest ta stange sai oli koos udukatega, tema omal pole udukaid kunagi olnud, siisi oli selline probleem, et ÜV mees hakkas seal seletama, et kui küljes on, siis peavad ka töötama... olgugi, et ühtegi juhet sabas ei olnud ja seest lambid puudu olid... rääkimata salongis olevast lülitist.