Saugal käidud ja fiiling väga hea, auto jäi terveks, kui üks poritiib ja selle lõhutud peegel välja arvata, nimelt otsustas esimese porika kinnitus murduda jahutus ringil ning 1kg+ kaaluv porikas lendas kiivrist mõne cm kauguselt mööda.
Ise võtsin rahulikult ning 3 sessiooni peale ei tulnud ühtegi spinni(teised kes sõitsid said mitu tk :p) ning ajaks tuli lõpuks 1.01 aga sealt saab päris mitu sekundit kindlasti veel alla samas konditsioonis ning õige slikiga ehk mõne veel...samuti rehvi rõhud, ratta kalded jne midagi ma seekord näppima ei hakanud. Hiljem autot ära parkides võrdelsin kõrgust Type-Riga, Type oli madalaimast kohast 14cm, estfield 16cm, eest suisa 18-19cm põhja kõrgus...too much ja eks seal ole kindlasti ka põhjus miks 160+ kiirusel auto suht juhitamatuks muutub ja isegi sirgel tahab kraavi sõita.
Samas sirgete peal jäi jõust ikka puudu või noh alla 100 kiiruste juures on seda ehk üle ja sirgetel annab tunda, et võiks paremini liikuda.
Racechrono fail ka siin
http://sylearvutid.ee/estfield/saugal.rarTiigi kurv on mulle ka selle autoga peavaluks, mitte ei oska sealt õieti läbi minna
Üks video ka riffi sõitudest
http://www.youtube.com/watch?v=FBZBdJAeqH4 helist peaks sealt mingi aimu saama...huvitav on see, et tühikäigul ning madalamatel pööretel peaks heli täiesti EV seadusega lubatud piiridesse jääma