Sai soetatud sadula alla, siis oma klassi auto, milleks
kujunes välja audi.
Kapoti all teeb vihast möiret öko 1.9 diisel mootor.
Esialgseteks vigateks, mis masinal oli:
Puudus tagumine piduriketas,piduriklotside vahele oli puuklots lükatud,käändtetg kõver,piduri supord kinni roostetanud, tagumine stange nurk ribateks.
Pidureid polnud, võtsid ainult kolm ratas ja pedaal põhjast.
Sai peale uus piduri pump,meeletud õhutamised, mis tulemust muidugi ei andnud,
Nii palju sai paremaks, et hakkasid võtma kõik neli ratast, aga suht põhjas pedaaliga.
Mingi aeg sõites nagu võluväel olid vara hommikul ka pidurid tagasi.
Vahetatud sa ka eelsüüte küünlaid (pinsettitega-tehke järgi)
Häält hakkas tegema ka esimene rattalaager, mis sai vahetatud.
Eelmise omaniku poolt vahetatud ka pooltelje ots (tutikas)
Mingi aeg läks roolivõimu rihm puruks,mis sai ka uue vastu vahetatud.
Sai masin ka uued euro numbrid mis tõstsid väljanägemist kohe päris palju.
Tagumisi tuled said 2 kiht lakki.
Vana nõme orginaal rooli vahetasin välja kolme kodaraga sportrooli vastu, millel praegu üks kodaratest katki. Vajab tiba punktkeevitust ja asi jälle vask.

Klaaside peale tellisin valged kleepsud.
Kuna esiklaas läheb varst vahetusse, siis kaob seal ka Suurelt kirjutatud -käärik- mis kindlasti kellegile ei meeldi.
Audiost siis nii palju, et juhtmestik sai veetud ilusti uste plastikute alt.
Makiks siis Aeg dvd makk
Taga aknalaual teevad häält noname ovaalid.
Pagaasnikus, siis 2*600w samuti noname subwoofrid
Seda kõike võimendab 800w sPLx võimendi.
Mingi pilt kah
Velgedest: Esimene asi kui auto hoovi peale veeres, läks alla 16" valukad,mille velje mõõtmeteks
ees 205/50
taga 225/50
Autol tehtud värvimistöid ja näeb suhtelisest hea välja, kuigi taga tiiva juurest juba vaikselt rooste õitseb.See ka ainuke koht kus hakkab rooste esile tulema.
Esineb väikeseid mõlke kahes kohas ja ka mõnest kohast kus kivitäkked,sealt alt paistab vastu tsink.
Käisin ka diislikeskuses masinaga kuna minek polnud kiita väärt ja masin käis ka kui traktor.
Enda arvamus asjast, et süüde varajane, mis tekitab ka mootori kõvat käimist.
Esimene asjana pandi kellaga süüde paika, mis oligi varajane.
Hea meel, aga minek ikka veel puudu.
Sai turbo rõhku kontrollitud, mis oli normis.
Järgmisena, et äkki katalüsaator kinni, aga ei.
Viimasena sai, siis tiba kütet peale keeratud ja võta näpust, masin lausa lendas.
Nüüd autol minek selle mootori kohta üllatavalt hea, muidugi keerasin ise veel garaazis segu peale kuni hakkas tagant vaikselt musta viskama ja nüüd viimasepeal.
Leidsin pildi päevast kui auto sain ja siis oli ta selline.
Ja nüüd



Esi ots nõnda must kuna sõidan tihti vara hommikul ja hilja õhtul, mille tulemuseks on surnud kärbeste laibad igal pool.

Täna lõuna ajal võtsin suurema töö ette.
Nimelt läks vahetusse plokikaane tihend, veepump,generaatori rihmapinguti sai sisse uued puksid,rihmad rullikud jnepudi padi veel.
Enne töö algust, siis siva poest läbi ja mõned õlled enne ligi ja siis tööle
Päeva algul

Päeva lõpus




Taldlihvijaga sai nii kaas kui plokk üle käidud ja tulemus 5+
Tuleviku plaanidEsiteks vajavad esimesed veljed sirgeks ajamist,sest mul koll ees juba sellest, et rool väriseb ja sööb samas ka kummi.
Tagumine stange tuleb uus vaadata.
Mingeid ulme spoilasid ei tule arvatavasti, aga mine sa tea.
Käsipiduri trossid vajavad vahetust.
Rool vajab keevitust või ültse vahetust kuna praegune eriti ei meeldi.
Esiklaas vajab vahetust
Salongi pesu on ka vaja teha kuna Atslas sai laadal liialt läbu pandud ja nüüd tagumine iste õllet täis.
Kõrvalistuja poolsed uste kesklukud jamavad ja ei lähe vahepeal lukku, aga see juba tühiasi
Summutile oleks üht kinnitust veel juurde vaja, sest tagumine pütt natuke viltu.