T-Bass kirjutas:
Dragi suhtes on agasid oi kui palju. Esiteks oleks päris kindlasti koheselt outlaw pill. Mul ei ole praegu BHRA reglementi ees ,aga mingi case seal mootori ja margi kohta oli. Teiseks mis raamile on estfield ehitatud. Kas mitte toruraamile. Igatahes paljalt katuse peale tegemisest kindlasti ei piisa, et A-klassi sõita ja wirx pole otsesõitmis hunt kunagi olnud
Ma loen siit
(BHRA) Kiirendusvõistluste tehnilised reeglid 2009, et motoriseeritud redeliga võib kindlasti sõita Outlaw klassis: "1.5 Outlaw (EMV-arvestus): Toruraamil autod ilma mootori piiranguta". AGA. Samas ei ole öeldud A-klassi juures midagi selle kohta, et on kandevkere kohustus või toruraami piirang? Sellest ma oma algaja juristi haridusega loen välja, et A-klassis kere/raami piirang üleüldse puudub, samas kui Outlaw klassis võib olla ainult toruraam.
Aga järgnevad nõuded võivad takistuseks saada, vahet pole mis klass:
2.7.3 Sõidukil peavad olema esiuksed,/.../ (mingit erandit rodsteri keretüübile ei näe)
2.8.1 /.../ Piduritorud ei tohi asetseda kardaanitunnelis /.../ (ühelt pildilt paistab vist väga niiviisi)
2.6.1 Käigukastil peab olema tagurpdidikäik (kuidas sellega on?)
Ma mõtlesin, et leian sealt reeglitest paragrahvi stiilis "auto mudelit peab olema valmistatud seeriaviisiliselt vähemalt N tükki" et välistada iseehitatud masinad, aga ei leidnud.