Laupäevast algas ehitamine pihta. Peale sai nüüd b16a mootor ja integra+civicu kasti kooslus. Kastist natuke lähemalt siis - sai lahti võetud ka üks civicu kast, ning selgus, et müüja ei valetanud... kast oli hiljuti taastatud ja sisu oli perfektne. Integra kastist sai siis võetud lsd + 4.75 peaülekanne ja ülejäänu jäi civicu oma. Ülekanded mõõtsime üle ja saime:
1. 3.230
2. 2.105
3.1.458
4.1.107
5.0.875 ja peaülekanne 4.75.
Esimese päeva õhtuks oli vana mootor maha võetud ja uus peal. Teine päev möödus suuresti tina pannes. Nimelt tuli juhtmestik ümber teha. (siinkohal on kahju, et pilte ei teinud... kuid nii sain tööle keskenduda). Kolmas päev möödus asjade kokku korjates ja lisakelladele juhtmestiku valmistamisest + knock sensori juhtme lisamisest juhtmestikku. (tavalisel b16a2 pole knock sensorit aga b16a jdm oli). Eks tuli ette üksikuid tagasilööke, kuid kokkuvõttes võib öelda, et asjad sujusid. Veel sai külge pandud torukolle ning käigukangi hoovastik üle käidud. Enne mootori pealepanekut sai loomulikult vahetatud hammasrihma ja pinguti. Peale testisõitu võib öelda, et see vaev tasus end ära. Käigud lähevad sisse nagu siidi. Mineku kohta on veel vara rääkida, "persedüno" järgi mina hinnata ei oska.
Olgu. Paar pilti ka "tulemusest".

