edukalt saugalt tagasi sauga AG võistluselt, 1.00.9 tuli lõpuks ära, aga poleks ma tiigi kurvis parimal ringil teinud apsakat, kuhu kadus võrreldes parima sektoriga 0.5 sekundit oleks 1.00.4...oleks poleks, õnneks aasta pole veel läbi

Hommikul läksin toyodega peale, kuid peale 1 ringide sessiooni panin täisslikid alla magneesium velgedel, mis nagu selgus hiljem polnud just kõige parem mõte. Nimelt olid need rehvid vist aastaid 5+ seisnud, igastahes esimesed ~10 ringi nad soojaks ei läinudki ning pidasid kurvides halvemini, kui uus toyo, proovisin rõhku juurde panna, alguses oli 1.5, panin 2bari peale, läks tiba paremaks ning kurvi kiirused ühtlustusid kohati toyodega, aga esimene juhipoolne ratas läks alatihti lohasse(mida toyodega enda arvates vähemalt kordagi ei juhtunud) ning 2 kiiret sessiooni sõitsin pmst samasse auku 1.01.5 ning käigud said mõlemal sirgel ka slikkidega 161km/h juures otsa. Viimaseks sessiooniks viskasin toyo-riali koosluse alla tagasi(poole raskemad vist, kui vormeli veljed-rehvid) ning kohe ajad ka paranesid, kahjuks sai sõita ainult 5 ringi ning ei jõudnud pidurdamist ümber asetada aga, eks järgmine kord...igastahes S-ile järgnevas kurvis õnnestus kurvi madalaim kiirus 85 pealt tõsta 92 peale toyodega...
Kas täisslikke 13" müüakse ka kõrgema profiiliga, kui tavalised vormeli omad, soovitavalt extra soft, sest 400kg ei saa eriti neid soojaks?
Samuti vääriksin ma karikat vms selle eest, et suutsin 3-l erineval soojendus ringil teha 3 spinni..üks lõppes isegi murul...samas võistluse ajal ei sõitnud ühtegi korda välja
