Aeg oma remondipäevikusse sissekanne teha
Palju pole muutunud, tehtud ainult "näputööd", mis tegelikult närisid hinge.
Alustaks siis sellega, et külastasin kohalikku romulat ja saagiks leidus uus numbrituli (asendab nüüd eelmist sulanud) ning puudu oli ka istme liigutamise kangi käepide.

Kompuutri tekst on nüüd inglise keelne

Järgmiseks vahetasin käigukastis õli. Seest tuli ATF, kuid tehas annab transmissiooni õli 80w90 ja GL-4. See läks ka sisse. Ja tegelikult on tunda ka, et käiguvahetus on vähele pehmem (õli paksem). Mingi aeg vahetan ilmselt ka roolvõimendis õli, kuigi seal tundub suht värske sees.

Juba autot ostes märkasin kaks kohta (siiani ka ainukesed), kus on tulemas roostet.

Töö käik järgmine:
pind haljaks ja roostesurm peale


veidi pahtlit, krunti ja võis värvida (pildil lakkimata veel)

Värvi, laki ja muu keemia ostsin autovärvi poest. Värv sai koodi järgi segatud (z369 Rio Verde), kuid toon osutus ikkagi tumedamaks.

Ülemineku parandatud kohast lihvisin vesipaberiga maha ja uuesti läikima sai poleerides

Kõik nagu õnnestus, oleks vaid toon õige olnud ning me ei näeks neid parandatud kohti

Aga hunt temaga, põhiline ju ikkagi see, et roostet ei eksisteeri.
Muidu samm-kaks eemalt ei olegi väga näha, kui just näpuga ei näita


Enne kui liistud karpidele tagasi panin, tõmbasin nende alt, kuhu niiskus koguneb, rasvaga üle ja ka liistud ise seest määritud

Ajaviiteks ka tagumist karpi määritud (salongi poolt), rebasest polnud haisugi

Üldmulje pagasiruumi alusest 5+
(see tume triip on pigi)Polnud rattavõtit autoga kaasas, aga leidsin roostes fordi 19" võtme (calibral 17"), mis tuli ringi teha ning loomulikult kaubanduslik välimus taastada

Mind häiris tohutult esimese numbri alus, mis ei mahtunud liistude vahele ja jäi sedasi nõmedalt irvitama mõlemalt poolt:

Lahenduseks ostsin tugevat kahepoolset teipi ja nii ta ongi ilma aluseta stange küljes


väga kihvt näeb välja, kahju et tumedad pildid seda ei võimalda näha.
Tagumist numbrialust sai ka väheke "tuunitud"
enne:

Pärast:

Ning lõpuks ometi vabanesin nendest inetutest, vist otse nõukogude ajast pärit suunatuledest
enne:

pärast:

Asemele läksid tagasihoidlikud Audi A3/A4-a smoke´i suunad, mis küll vajasid väheke modifitseerimist, kinnituse suhtes.
Ja lõpetuseks mõned pildid, mis varem tehtud





Mingi aeg üritan uued pildid ka teha
The End