Äkki moded annavad andeks, aga äkki see midagi aitab, et ma terve talve midagi ei kirjutanud, et nüüd tuleb vähe pikem jutt siis

.
Et siis Jaanuarist (millal seisma jäi) praeguseni väheke asju tehtud ka vahepeal :
Uus MDF-st aknalaud 6x9 kõlaritele, Pigimatiga tehtud Esiuksed, „Tagauksed“ & Pagasiruum, Vildiga tehtud Esimesed polstrid & Tagumised Polstrid, Uued tagakõlarid Hertz ECX690COXS, A & C piilarid sai ka kaetud musta riidega. (Edasi lugedes tuleb välja küll, et oli mõttetu tegevus, aga siis ei osanud seda ette näha

), Kõik keskonsoolis olevad pirnid sai vahetatud, Sai tellitud uus talvevaluvelje kapsel (Ronal), Korralikud polstrid (Igorilt), Keskkonsooli tagumine osa (Igorilt), + Akuklemm Audison, - Akuklemm Audison, Korralik tulede põhilüliti (Kasutatud), Sai ostetud korralik must laepolster & A-B-C Piilarid koos päikesesirmide ning valgustitega (BMW E36 M3 1994-lt),
Väikene hooldus sai ka tehtud :
16.07.2009 = Õlivahetus (Castrol Magnatec 5W-40), Küünalde vahetus (NGK), Juhipoolse klaasitõstuki korralikult kinnitamine, Akuklemmide vahetus, Tuledelüliti sisu vahetus.
Veermiku kontroll (VEAD: Tagapiduriklotsid kolisevad, Parem tagumine silikon puks, Roolivõimendi torude klambrid, Jahutusvedeliku taseme andur vigane : tase normis, aga näitab, et kontrolli ehk nagu oleks min.)
Põhimõtteliselt nüüd on nagu väga tähtis saada ukselingid korda , juhi oma küll jälle isenesest töötab, aga siiski, ma tean, et ta jamas enne ja, et ta töötabgi tujudega, nii, et siis mõlemate ustelinkide välimised süsteemid. Kõrvalistuja poolne uks ei taha seest ka hästi avaneda, mega kõvasti on hakanud käima ja aina hullemaks läheb, et seal tuleb ka vaadata mis viga ja siis vahetada midagi. Väljast ei käi muidu üldse kõrvalistujapoolne enam lahti kuna üks tähtis metalli jupp murdus lihtsalt ära. Kui saaks nüüd need tehtud siis järgmisena oleks vaja lasta katuseluuk korda teha ning alles siis kui katuseluuk korda tehtud, siis võiks ka laepolstri koos muuga ära vahetada, sest muidu läheb niiskus jälle vahele ja on peetis. Veermiku seisukorraga olen muidu rahul, põhimõtteliselt tagapiduriklotsid siis ja silikonpuks vaja vahetada, roolivõimenditorude klambrid ka otseloomulikult. Need on hetkel number 1 mis teha vaja. See jahutusvedeliku tasemeandur on muidugi juba päris pikka aega läbi olnud, eelmine aasta kui mootoriremondis auto käis siis nagu mingi anduri ma lasin Iisakul vahetada, aga ju siis see polnud see. Algul nagu töötas, ei näidanud viga ja mingi paari päeva pärast hakkas jälle viga ette viskama ja tase on ALATI normis olnud, nii, et asi mingis anduris. Kõige parem, aga mis välja tuli oli see, et küünlale oli hülss pandud ja nagu mulle ära seletati, et seda pannakse siis kui on küünal üle keeratud. Kõige parem on see, et mina keerasin need küünlad maha enne mootoriremonti, rohkem pole näppinud ning keegi peale ja enne mootoriremonti neid ei näppinud, et ei hakka kedagi süüdistama, aga küünalt vaadates on väga hästi näha, et keermed peetis ning nagu ütlesid : igakord nüüd hülssi vaja või no nagu nemad ütlesid, et mingi puks vms, et muidu jäädki teda keerama kinni, seda pannaksegi siis kui üle keeratud. Ma arvan, et ma tean kus see võis juhtuda, aga see selleks :roll: . Edasised plaanid on sellised, et kui ukselingid korras, katuseluuk töötab ning laepolster vahetatud siis nagu võiks hakata mõtlema alustuseks polstrite nahatamise peale. Peale seda siis võiks istmed ette võtta. Pigimatti ja vilti sai vist ikka liiga palju pandud, algus küll mõõtsin paksust ja kõike, aga tagumised polstrid ei tahtnud väga hästi pärast ikka oma kohale minna, muidugi lõpuks sain nad nii kinni nagu peab, aga väheke raskelt läksid, esimestega polnud probleemi. Muusika koha pealt on hetkel nii, et ees Hertz EV130-d mis olid enne taga, on nüüd siis ees jalge juures, peegli kinnituse kohale panin Alpine Tweetrid, mis ma nüüd varsti vahetan siis Hertzi omade vastu ja originaal polstris oleva ühe kõlari asemele läheb Hertzi mid kõlar EV100. Ei ole üldsegi parim lahendus, aga parem kindlasti kui originaal ning Ameerika lehelt nägin ka, et 10 cm kõlar korralikult paigaldatud ei näe välja ka halb seal originaal kohas. Paigaldusse viin R&P Gruppi ja kui väga hästi läheb siis saab ka pagasiruum kinniseks äkki ehitatud

. Toonklaas tundub muidu kahjuks praegu väga kauge tulevik olevat, aga midagi heledamat tahan siiani. Plaane palju ühesõnaga, aga eks vaatab mis tulevik toob.
Paar pilti ka, paigaldus pole muidugi parim, aga vähemalt midagi nad aitasid, sest auto vaiksem ja see oli mul esimene kord sellist asja teha :










