tauntz666 kirjutas:
ma soovitaks veel e28sat sest mingi tüüp siin eestis pidi hulluma panema driftis sellega.Sellel pikem teljevahe kah kui e30 või sierral ja on sellepärast paremini ohjeldavam.
Pikema teljevahega auto allub roolile palju pikaldasemalt, kui lühikese teljevahega.
Pika teljevahega auto eelis on lihtsalt see, et ta ei lähe nii kergelt käest, aga juhtida on seda raskem.
Lase kaubikul külg ette või suurel bussil, veokal, vaata kui "kerge" on tagasi tuua asja.
Nagu ütlesin, kõiki funktsioone, mida see automaat kasti aju kasutab, ei ole mootoril eluliselt vaja.
Ainuke asi, mida turbiini pealt vaadata saab see andur on pöörded, ilmselt selle järgi, ta ei lase mootoril välja surra liikuma hakates ja midagi käiguvahetusega ehk ka.
Kuid, manuaaliga polegi vaja neid signaale, sest siis hoolitsed ise selle eest, et välja ei sureks ja kui ongi väga vaja, et see andur annaks mingi signaali, et turbiin ikka pöörleb, annab seda kindlasti lihtsalt simuleerida.
Automaat kastilt tulevad signaalid on vajalikud ikkagi selleks, et kohalt võttes auto välja ei sureks ja et mootor laseks pöörded käiguvahetuseks sobivalt alla ja pärast jälle sobivalt üles.
Kuid manuaal kastiga pole vaja mootorile neid käske, samas ei ole mootoril mingeid takistusi, kui aju arvates on käik "N" või "P" peal.
Automaat kastiga autol võid "P" või "N" oleva käiguga vabalt pöördeid lasta ja gaasitada.