Tänu.
Remondi arve on siia maani olnud 200 kr(sisaldas vanuprott kumme ja sidurisilindrit)
Tuuningu arve on siiamaani olnud 275(kilbid ja käigukangi nupp ja hertzi kõlarid) üle jäänud stuff kõik vanaema pätsatud veneajal autobaasist

Ja maki andis ema, kuna ta ise ostis Bmwsse parema.
Piruri silindrid tegin ka ise korda , kuvalda ja kruvikaga.Jäid sunnikud peale. Peksin haamriga alla ja siis kruvikaga keerutasin neid, lihvisin ja olidki nagu uued

.
Karburaatoris vahetasin ujukinõela ka ära, kuna 95bensiin oli muutnud selle kummi rõnga mis seal on plastiliinitaoliseks ja nõelkleepus kinni sinna kust bena ujukisse tuleb.(gaz 52 karburaatorist sain nõela

istus 1to1)
Vahetasin ka veel esisillas mingid munakad ära(ei tea mille omad rooli varras vist oli).
Aga enamus jupid saan praktiliselt tasuta sõbra käest kellel on 6 sapikat + mossesid,datsuneid,ladasi jne(kõik mädad pm, 1 ülekatuse käinud jne) Masinad on tal muretsetud kõik siis kui see suur veneautode laastamis aeg oli. Kui mootorit tooma siis teen pilte ka. Seal tunnen ennast nagu väike laps kommi poes, võiks jäädagi sinna uurima
Vägev oleks kui saaks kuskilt romulast golf 1 gti tahoka koos amprimeetriga ja selle kolmada näidikuga(ei meenu mis se oli).
ja kui kellegil pakuda Fiat Uno(see vanem kandiline) karburaatorit siis mingi 100kri eest võtaks selle ka ära(istub sapikale 1 to 1)
Kunagi oleks ka vägev panna Webberid sapikale, kui ise kunagi normaalset papp hakkan teenima siis teen selle pulli ka ära
Üldiselt on veneautodega see hea et kõik istub erinevatelt autodelt teistele venemasinatele. Näiteks lada bensiinipump istub sapikale, peeglid,tuled jne kõik pm üks sama.