Kuna Stratusest sai siis lõpuks odavalt siiber ja tundus ,sinna raha toppimine ei lõppe vist never ,sai teine ära vahetatud. Kuna juba aegade algusest saadik(ehk siis lubade kätte saamisest) tahtsin endale mb'd soetada ,sai ka lõpuks sinnapoole vaadatud(õigemini tuli hea pakkumine

Vahetuse tegin 1:1 ja kuigi auto on aastast 88 olen ülimalt rahul ,osadel väga lihtsatel põhjustel:
1. Võrreldes siis küttekulu ,mis oli stratusel keskmine u 15 oma pekis lambda ja muude hädadega VS mb keskmine 7l/100km.
Kohe lust oli vaadata ,et peale päev otsa sõitmist u siis mingi 200km tuli ära(linnavahel) ,kukkus 60l paagi näidik vaid pool kriipsu ,paaki sai pandud 40L.
2. Sigavähe elektroonikat ,ainult 1 el peegel ,kõik muu on vändaga või kangi või rulliga ,mis aga tähendab seda ,et Kõike annab ilma elektroonikat tundmata parandada.
3. Veermikut ja mootorit on võimalik ise parandada VS Stratus mille kapotialune näeb välja nagu #%/(¤%#(/) ,pole kohe sõnu.
4. Juppide hinnad toovad väikse muige ikkagi näole arvestades ,et stratuse sarniir maksab 1200.- ja mb oma 129.-
5. Diisel VS Bens hetke majanduses. Diisel
Muidugi ega kõik pole ka lilled ja päikesepaiste. Mb vajab ka igast otsast nokitsemist ja tööd jagub.
Hetkel ootab mind ees siis tagasilla pukside vahetus(kui käik sees autot edasi tagasi lükata ,siis on põhja alt näha kuidas differ veidike liiga palju seal vahel loksub ja sõites jõnksutab ikka koledalt. Eelmise omaniku naine oli sõitnud vastu äärekivi ja esimene vasak õõts vajab vahetust. Geneka rihm vajab vahetust. Pihustid vajavad tegemist(tühikäik väga madal ja mootor õõtsutab tühikäigul julmalt kere). Taho ei tööta ,läbisõidu näidik ei tööta.(on äkki kellegil korralikku kella pakkuda?) Ühesõnaga tegemist vajab. Istmed on niisiga sitased ,et johhaidii ,hullem kui kasutajal DevilDeville
Käsipiduri klotsid on õhtal.
Aga kere on hea ,isegi üllatavalt hea selle a kohta. Auto on eestisse toodud muidu a2005 ,niiet äkki on asi selles.
Upin kuhugi pildid ka.