Eelarvamusi kui mark ei ole üldiselt, juht on see kelle kohta võiks üht teist aru saada. Autosid kah olnud seinast seina ja enam vähem kõigega rahul olnud ja millega on miski häirinud, siis kiirelt maha müünud või ära vahetanud. Japsid tegelikult täitsa meeldivad ja ostaks tulevikuski midagi. Tehnika lollikindel, ainult kere kooleb lõpuks küljest aga mootor, see jääb igavesti vist töötama. Samas japside väikesed ja kohati koledad salongid ei meeldi aga see eest väikese massi tõttu on minekut piisavalt ja küttekulu olematu nii et meeldib. Olnud veel ka 3 Opelit. Põhimõtteliselt alati kursis olnud igasugu tampooni naljadega ja et opel pole auto jne või siis kuidas keegi magada ei saa kuna opeli roostetamise hääl krigiseb kõrvus jne kuid see mind ei sega, ise asjad järgi proovib, kujuneb ka arvamus. Peres muidu isal omal ajal olnud ascona,rekord,omega 3000,omega b ja autodena ei olnud midagi halba nende kohta küll öelda, ära nad ei lagunenud ja suuremaid probleeme polnud. Enda esimene opel oli vectra a tuunitud ning see masin kestis ikka pikalt, vist kui tuuning välja jätta siis oma aasta aega nii et midagi ära ei lagunenud ja vahetama ei pidanud. Lõpuks ütlesid üles vaid stabika vardad ja seda ma ajan ka eriti s**a tee kael, mis mul tööle viis. Aga sai tast lahti kuna uusi asju vaja proovida ja vaheldust niikuinii ellu. Muidu muhe ja korralik masin, võtaks hea meelega tagasi. Teine opel oli vectra B, ostu tagas imeodav müügihind, muud selle kasuks küll ei rääkinud. Ühesõnaga juba esimesel päeval lõpetas genekas korraks laadimise ja oli üsna mark kahe sõbraga lükata keset teed 2000. aasta masinat käima. Hiljem samal päeval kärssas ventikas omadega õhtule, nii et edaspidi pidin ummikuid ja kohapeal käivat mootorit vältima, et keema ei läheks. Lisaks mis häiris, oli üldine odav kvaliteet, ala näidikuteplokk 1:1ele vectra a omaga, alla igasugu arvestust originaalkõlarid, tagauste sisse tekkinud vesi. Taas esitulede valgustuse probleem jms ning sai ära vahetatud kiirelt. Veel olnud 4 Fiati, mis kõik meeldinud aga nagu ikka olnud probleeme suuremal ja vähemal määral ning vanemate puhul probleemiks rooste. Kuid oma primitiivsuses, parajas kiiruses ja odavate varuosade tõttu väga meeldisid. Mugavusi ja lisasid praktiliselt polnud aga kellel neid vaja samas, aastakümneid enne samuti ilma hakkama saadud. Olnud veel 3 fordi, mis samuti tekitasid eelarvamusi, et ala kõige rotim auto liikluses. Aga vot meeldisid, mugavust oli täie raha eest, samuti minekut ja samuti vastupidavust. Suuremaid hädasid kaela ei saanud kordagi ning odava raha eest oli autot küll ja veel. Kaks e30 rullikat oli sama teema, et nüüd on teistel eelarvamus kohe varnast võtta, et rullnokk valmis. Autod olid parajalt raiped mõlemad ja kindlasti paljud juhid nii ka liikluses mõtlesid. Kuigi sõidetud sai nendega korralikult ilma idiootsusi tegemata. Samuti primitiivsed ja kesised varustuselt aga tõesti meeldisid ja istusid kätte hästi. Autosid olnud veel aga mis neist kõigist ikka rääkida, eks ostan masina mille välimus, mootor istuvad mulle ideaalselt, alles peale seda vaataks salongi mugavusi ja kujundust ning seejärel ökonoomsust. Kindlasti tahaks ka massist erineda, nii et uut masstoodangu autot ma samuti ei osta elu sees. Tulevikus tahaks proovida ära USA rauda aga seda siis oma stiili ja suuruse tõttu toodangu poolest enne aastat 1972. Ja mida kindlasti ei ostaks oleksid ehk vene liikurid, daciad,skodad, hiina x masinad jms.
