Eile sai siis naastud järjekordselt opentrackilt. Ilm oli küll suht jahe ~ 14c kandis ning hommikul rada ka märg, aga siiski õnnestus 1:00.4 välja sõita, mis peaks asetama estfieldi II kohale Audru ringi top tabelis
http://www.sportauto.ee/audru/Suurimaks hädaks oli rehvide soojaks saamine, kui toyo töötemp on 90-100c, siis 1 sessiooniga sai ehk 40c peale tagumised, esimesed 30 kanti, siis kohe teine sessioon otsa tehes võis tagumiste temp 60c kandis olla ja esimestel 40c. Ja vahe oli vägagi tuntav kurvides ja kasvõi kannakaga ringi keeramisel(tagurpidi käiku ju pole)
Auto ise pidas ennast korralikult üleval ja kui välja arvata see, et peale igat sessiooni (8 ringi) pidin paaki bensu juurde valama, läks kõik väga hästi.
Ma loodan, et see polnud uljus, aga GPS-i järgi tuli kiire kurvis(seal samas, kus crashgi) madalaimaks kiiruseks tsipa alla 160...samas max kiirus enne seda kurvi ja peale samuti oli kopikaid üle 170 thnx2 0 aerodünaamika ning kõigest 180hj...eks järgmiseks aastaks saab viimasest numbrist 200+ samuti tuleks auto kliirensit 16cm allapoole tuua ning tiibade jms autot stabiilsemaks teha suurematel kiirustel ning arvatavasti ka rinka jaoks eemaldatav puur...
Kui kedagi huvitab, siis racechrono failid siin
http://www.sylearvutid.ee/sauga/racechrono09.rar ja ringiajad
http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/s ... earch=ValiMõni pilt ka


Nüüd vist enam see aasta rajale asja pole ja peab järgmiseks hooajaks valmistuma hakkama...do-do list
Ette Levanthe-vormel stiilis alumine spoiler
Auto madalamaks (16cm on täiesti linnajeebi vääriline kõrgus)
Difri ülekanne 200+ km/h lubavaks
Mootor 200+ hj peale
Asisem turvakaar-puur
Esimesed-tagumised poritiivad vahetada suru jõudu tekitavate vastu(carbonist)

Lisaks siis kosmeetilised muudatused ja tänava legaalsuse saavutamine, aga neid pole rinkal ise-enesest vaja :p