Kuna 911tt leidis endale kurva, kuid õnneliku lõpu, siis oli juba suvel plaan osta mõni raja sõbralikum masin. Kahjuks GT3 ei mahtunud eelarvesse ning mõned ringid Estfieldi kõrvalistmel olid korraliku templi mällu söövitanud, kui autost, millega sõidad nagu tsikliga ja elamus oli vägev, soetasingi endale ühe kodumaise auto Estfield.
Algul oli plaanis valida rs2000 mootoriga isend
http://www.motors24.ee/Default.aspx?pag ... &sort=paid" onclick="window.open(this.href);return false; kuid kohapeal selgus, et selle olukord ei olnud just kõige parem(töötab, kuid iluvigasi palju, eks sellest ka soodne 65k hind) Valituks osutus hoopiski see
http://www.motors24.ee/Default.aspx?pag ... &sort=paid" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegemist on täis alumiinium raami ning alumiinium plekiga mudeliga, mis kaalub koos praeguse mootoriga kõigest 400kg!!!
All on vormeli esirattad koos vormeli magneesium velgedega (velg+rehv kaalub umbes sama palju, kui tava auto 1 rehv)
Vedrustus on reguleeritava kõrgusega ja võimalik on vedrude vahetusega ka jäikust muuta, hetkel on masin rinka seades, seega vägagi jäik tänavate jaoks.
Hetkel on peal mootor Honda 1,1l V4 EUROPE sikli 93 kW mootoriga varustatud 5 k. järjestiklülituse kkastiga alumiiniumraamiga, mis on plaanis arvatavasti Hayabusa 180hj vastu vahetada(kaalult kergem ning tulevikus ka rohkem ressurssi pakkuv) üks arutelu sellel teemal ka siin
viewtopic.php?f=3&t=2533" onclick="window.open(this.href);return false; Plaanis olid alguses veel VW õhkjahutus, S2000, type-r, toyota VVTL...kuid nende kaalud olid liiga suured või hinnad kõrged.
Iste on vahust vormeli tüüpi iga mehe per... järgi valatav ülikerge, tänaval sõidu jaoks tulevad sisse tavalisemad recaro vms-d, mis rinkal saab vahu vastu ringi vahetada.
Põhja all ja taga on ventuuri, mis toimetab suurtel kiirustel päris edukalt.
Pidurid ees on Lada ketas ja taga Volvo alum sillal Volkari ventileeritav ketas.
Tagasillas Volvo originaal LSD, ülekanne 3,4.
Massi vähendamiseks saab taha panna Lada silla ja turvakaarel lisatoed ära koristada.
Auto on plaanis kindlasti ka tänava legaalseks teha.
Igatahes, kui kellegil on kusagil mõni hayabusa vedelemas või teavad, kust peale ebay saada, siis lähiajal soovin selle mootori ka ära osta, et saaks kuivema ilma korral kevadel juba sõita.

Ma nüüd ei oska öelda, kas caterhamil on kardinaalselt midagi teisiti, kui estfieldil(minu teada pole) igatahes kurvisuutlikusest annab väikse ülevaate see leht
http://www.fastestlaps.com/car483c20f837e99.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Praeguse mootoriga oli Indrek Teppan vististi 58seki saanud saugal
Ja siin üks hea video ka caterhamist hayabusa mootoriga
http://youtube.com/watch?v=17rioXAXxfE" onclick="window.open(this.href);return false;
Lähi ajal lisandub autole -
vahekast tagurpidi käigu jaoks
Mõistliku hinna puhul roolilt käikude vahetamine (hayabusale pidi olema siduri kit, mis võimaldab ilma sidurita gaasi maha võtmata käike vahetada)
Tuled-signaal jms vajalik ARK-i jaoks
2 istet tänaval sõiduks
4 velge koos eagleF1 asymetric või michelin PS2 rehvidega või toyo r888
uus "armatuur laud" hayabusa kelladega
alcantarat siia-sinna pehmenduseks
mõni kobedam esi "klaas", et ei peaks kiivrit kandma koguaeg sõites
Kas just kohe alguses, kuid järgmine aasta kindlasti on plaan tõsta hj-de üle 200 (230hj tuuning pidi umbes 10k kanti maksma), et oleks võimsuse-kaalu suhe 1hj=2kg
Kusjuures turbo kit maksumusega 25k võimaldab tõsta mootori jõu 500ni

siis oleks isegi koos minuga auto kergem, kui hobujõu numbrid....kahjuks kaob sellisel pisikesel putukal peale seda vist kogu sõidetavus ka.
Eks esimene aasta tuleb kindlasti õppimise tähe all veeta, sest pole ju auto mitte ühtegi abimeest, peale enda käte-jalgade...kõige rohkem hirmutab mind ennast ABS-i puudumine.
0-100ni peaks tulema 3 sekundi kanti, peale mootori jõu tõstmist ning korraliku rehviga võiks loota ka alla 3 sekundi aegu.
402m on analoogsetel 11 sekundi kanti (aerodünaamika on 0)
aga noh, kiirendus pole selle auto peamine külg ka...ringrada ja fun on...kindlasti plaan ka drifti üritustele minna(kuigi 0 teadmisi driftist mul ning kässarit põhimõtteliselt ei kasuta

)
Hetkel näeb auto välja selline

Rohkem pilte siin
http://wirx.ee/pildid/main.php/v/estfield/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimase seisuga selline (hetkel ootab uut mootorit, kuna vana jooksis kokku)



