Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 16.09.2009 18:35 

Liitunud: 10.08.2009 12:50
Postitusi: 174
Asukoht: Paide - Türi
A milleks nagu öeldud jalgratast leiutada? Oma silmaga ära nähtud 2,5 turbodiisel 93kw mootor. ja tehasest tulles juba. Niiet iseasi on ainult see, kas ja kustkohast noid kollektoreid jms. leida on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 16.09.2009 19:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
No eks see oleks ka üks võimalus jah , iseasi on tõesti vast siis kolle jm leidmine ,peaks lammarid läbi käima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 19.09.2009 00:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Niih ,jäin siis täna hulga vaesemaks ja sain ka hulga targemaks. Targemaks selles suhtes ,et sain teada et sellel mb'l on selline asi nagu topelt mass hooratas. Oskab nüüd keegi mulle äkki seletada täpsemalt selle asja kohta ,sest endal on selline kahtlane tunne ,et minu jonka jonka kiirendus ja julm mootori rappumine tuleb just sellest ,et see dual-mass on sügaval peedi maal. Kuna kõik leevendusmuhvid ,gardaani rist ,vahepukk jne toimivad. Ainuke reasonable seletus oleks siis ju ,et see on pekis kui kiirendades vajutad laba põhja ja auto oleks nagu benji köie otsas. ja isegi kui on 100% lükake palun mu arvamus ümber ,sest uus maksab 10+ kilo. :(

EDIT: A ja vaesemaks jäin selle poolest ,et ostsin kõik tagumise silla puksid ära. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 03.10.2009 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
bluedogster kirjutas:
keskmine 7l/100km.

Veiz kahtlane , omal oli selline igati ära aetud ja hooratud 250d universaalkerega , See oli esimene auto millega sain keskmiseks kytusekuluks 5,7 l/100km.
7 sajale on aga liiga palju.
Vahe ju on kas saad 50 liitriga peaaegu 1000km v6i mingi närused 700 kopikatega.:)

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 04.10.2009 14:59 

Liitunud: 12.02.2008 16:01
Postitusi: 131
AntiL kirjutas:
2.5L 21aastat vana diiselmootoriga 5.7L/keskmine? Ma kardan, et selle auto keskmine on pigem miski 7-8L/100km peale.

8 kindlasti kaldun arvama. 2.0 võttis juba mingi 7-8 :uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 04.10.2009 15:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Ütleme nii ,et päris 8'sat ta kindlasti ei võta linnas. Aga kuna Ls'i ei tea siis ei oska ka öelda palju sõita saab. tunde järgi igatahes jah pakuks keskmiseks pigem ikkagi 7'me kanti.
Aga mis puutub nüüd 2.0 ja 2.5 mootoritesse siis olen kuulnud ,et tänu sellele ,et 2.5 on 500cm3 rohkem peab teda vähem tallama ja tänu sellele võtab tibara vähem kütet ka. Aga eks ta tglt ongi nii ,et mõni pigistab V8 5.7 diislist ka 10l sajale keskmiseks ja osad ei saa alla 25l üldse hakkama. jalaraskus on ikkagi küttekulu määrajaks ma arvan.

U sama nagu top geari test oli kui pandi M3 ja prius sama kiiresti rajale sõitma ,priiusega pidi tallama ja tuli küttekuluks 18, midagi ja M3'mel oli ta vist mingi 12 kanti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 04.10.2009 15:26 

Liitunud: 15.04.2006 18:56
Postitusi: 609
Asukoht: Paide/järvamaa
Kui pumbast kütus maha keerata, siis ei ole see ulme... ainus asi on see, et siis see auto ei liigu ka... Sajani saamine võtab kõvasti rohkem aega, kui õige kogusega. Aga neid tegelasi on ennegi olnud, kes tehase kulust liitri või kaks alla sõidavad... Kunagi üks mees lubas stock ufo Civic'uga 8s 0-100'ni ka sõita...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 04.10.2009 15:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
pokemon kirjutas:
Kui pumbast kütus maha keerata, siis ei ole see ulme... ainus asi on see, et siis see auto ei liigu ka... Sajani saamine võtab kõvasti rohkem aega, kui õige kogusega. Aga neid tegelasi on ennegi olnud, kes tehase kulust liitri või kaks alla sõidavad... Kunagi üks mees lubas stock ufo Civic'uga 8s 0-100'ni ka sõita...


Räägi lähemalt sellest kütte keeramisest ,ma suht võhik sellel alal. Annab äkki midagi juurde ka timmida ,sest hetkel minek ikka nagu geez ,juust.?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 05.10.2009 20:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
siukseid jutumehi on siin alati kes räägivad ja tuunivad

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 06.10.2009 21:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
OWNED kirjutas:
AntiL kirjutas:
2.5L 21aastat vana diiselmootoriga 5.7L/keskmine? Ma kardan, et selle auto keskmine on pigem miski 7-8L/100km peale.

8 kindlasti kaldun arvama. 2.0 võttis juba mingi 7-8 :uhoh

Naljamehed , ma ei viitsi otsida selle sara myygiteemat , millega ma s6itsin.
Keskmine oli väga madal jka minek oli hea. Mootor oli ka tegelt ikka omajagu kulunud.

mesa 190 oli mul 2.0 ja see v6ttis ikka rohekm veidi .

Aga no kes pole ise proovinud , v6ib edasi vaielda.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 09.10.2009 17:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
AntiL kirjutas:
Mis siin proovida, kui tehnilised andmed väidavad niimoodi ja kui auto massi, mootori töömahtu ja vanust arvestada.

Väidad, et see sada aastat vana 2.5 disla on sama ökonoomne, nagu tutikas honda civicu 2.2 diisel?


Ilmselt mineku poolest on mesa poole uimasem , sellest ja kuna tal pole ka turpsi , siis v6tabgi vähem.
Väidan jah , sest minul ta v6ttis nii. Hetkel s6idan 190D , 2.0 55kw ja keskmine tuleb umbes 6,3.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 10.10.2009 12:20 

Liitunud: 15.04.2006 18:56
Postitusi: 609
Asukoht: Paide/järvamaa
bluedogster kirjutas:
pokemon kirjutas:
Kui pumbast kütus maha keerata, siis ei ole see ulme... ainus asi on see, et siis see auto ei liigu ka... Sajani saamine võtab kõvasti rohkem aega, kui õige kogusega. Aga neid tegelasi on ennegi olnud, kes tehase kulust liitri või kaks alla sõidavad... Kunagi üks mees lubas stock ufo Civic'uga 8s 0-100'ni ka sõita...


Räägi lähemalt sellest kütte keeramisest ,ma suht võhik sellel alal. Annab äkki midagi juurde ka timmida ,sest hetkel minek ikka nagu geez ,juust.?

Ma ei tea, mis kõrgsurvepump seal peal on, aga jaoturpumbal tuleb kaant liigutada ja rootoril tuleb korpusest või võllist paika keerata. Kuhu poole keerata, ei oska öelda. Rivipumbas kütuse keeramisest ei mäleta üldse midagi.

AntiL kirjutas:
pokemon kirjutas:
Kunagi üks mees lubas stock ufo Civic'uga 8s 0-100'ni ka sõita...
äkki see polegi nii ebareaalne. Ise sain kümne järjestikkuse katse peale parimaks 8.6sekundit. 103kW 5d ja g-techiga.

natuke OT küll...

Tehn. andmed annavad 8,9 tema lubas sõita sekundi kiiremini, suhteliselt ebatõenäoline, et Honda testisõitjad ei suuda autost seda ühte sekundit juurde pigistada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 10.10.2009 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Forbruk per 10 km :
-ved 90 km/t 5-tr. manuelt: 0,54 liter 4-tr. automat: 0,59 liter
-ved 120 km/t 5-tr. manuelt: 0,70 liter 4-tr. automat: 0,77 liter

üle 90 ei tohi s6ita , kyttekulu t6useb hyppeliselt 2 liitrit

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 11.10.2009 19:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Njh ,asi on nüüd ikka päris käest läinud selle kütte teemaga ,aga eks lõpetame selle siis lausega ,et krt ikkagi sigaöko on(minujaoks) ja peaasi on see ,et ma ise rahul olen onju.
Aga räägiks siis autost kah. Jaa ega palju rääkida polegi ,kuna see traspordi teema võtab hetkel niipalju aega(täna nt raiskasin puhtalt ligi 7h'd poleerimise peale) ,krdi bussi on ikka piin poleerida. Autost siis hetkel niipalju ,et jääb vist seisma mingiks ajaks ,ehk tuleb miskine taastusprojekt ,kui mu traspordi värk teenima hakkab ,kuna see mb tahab ikka kõvasti tööd ,praktiliselt kõik nurgad vaja üle käia ,keretööd ,mootor ,veermik ,kõik tahab tegemist. Eks kui asi liikuma hakkab ,siis äratame teema ellu mõne pildiga jälle..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB W124 250D 88 BlueDogster
PostitusPostitatud: 21.10.2009 21:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Niih ,ärataks teema siis vahelduseks ellu jälle. Uudiseid künast on niipalju ,et kindlustus sai otsa ,auto on igast otsast peetis ,aga tänu sellele ,et damn kuidas see sara mulle meeldib ,tuleb temast üks koletu projekt. Plaan on siis teha temast MB 300 TDI RR Riisilutitaja < Selline kiri tuleb kunagi ka pagasniku luugi peale. Inspiratsiooni sain muidugi toredatelt naabritelt porodelt ,kuna no krt kui nemad suudavad garaaźis põlve otsas ,siis miks mitte ka mina. Nagu mõni võib välja lugeda ,siis vahele läheb 2.5l mootori asemel 3l mootor ,mis on tunduvalt vastupidavam soome dislatuunijate sõnul. Isegi nii vastupidav ,et on räägitud ,et need mootorid pidid stockis sõitma vabalt 2 milli ja rohkem ja kui puhuda sealt üks 400heppa välja turbotamise teel ,siis ligikaudu 300k.(olenevalt sõidustiilist). Sai ka üks pilt otsitud ja sinna otsa veel oma oskamattu vt tehtud ,et milline asi umbes võiks välja näha, kuid eks see väljanägemine jääb raudselt raha taha lõpuks.
PiltPilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7