Tere Streetrace foorumi rahvale, otsustasin oma auto siinsele rahvale näitamiseks välja panna.
Nii tegemist on siis 1996.a Ash Black(metallik musta) Escort RS 2000-ga mis toodi siia Šveitsist. Mootor on 2 liitrine 110kw. Vedav sild on esimene.
Varustus: Roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 2x turvapadjad, immobilisaator, konditsioneer, elektriaknad, elektrilised välispeeglid, Recaro veluurpolster, Recaro sportistmed, 5x originaal RS2000 valuvelge. Udutulded-(tagumised, esimesed), spoilerring, tulede korrektor, sportsummuti, esiklaasi ning tagaklaasi soojendus.
Auto ostsin 23. mail 2008.a. Selle ajaga olen autol vahetanud lambda andurid, alla pannud uue originaal RS2000 viimase püti, katalüsaatori, vahetanud piduriklotsid, ostnud talveks 14" plekkveljed koos naelrehvidega 185/60. Imekombel mahtus 14" velg alla. RS2000 pidurisuppordid on nii suured, et 14" ei tohiks peale mahtuda aga õnneks osad veljed ikkagi napilt mahuvad. Kuigi suppordi ja velje vahele eriti palju ruumi ei jäänud. Siiamaani on auto mind ustavalt teeninud. Pisivigu on ikka ette tulnud aga nii vanal autol on see loomulik. Suure lumega sai summutisse auk sisse sõidetud, kohe peale leegitorusid ühenduskoha juures. Seetõttu hakkas mootor turtsuma 1500-2000rpm vahel. Ei läinud hästi pöördesse. Ruttu sai see viga korda tehtud. Peale jäärajal käimist otsustas roolivarda peal olev clockspring häälitsema hakata. Peab sinna mingit määret vahele otsima. Jube häiriv kähisev hääl on rooli keerates ilma.
Et teema poolik poleks lisan ka pildid oma autost.

Autoplatsil veel

Sisemus

Legendaarne EFI


RS2000 originaal summuti viimane pütt.

Katalüsaator

Kojameeste vahetus

Lihtsalt üks ilus pilt
Tühikäigumootor mis otsustas töölepingu üles öelda.

Sai proovitud Mustangi velgi autole alla. Kahjuks ei sobinud offset.

Üks talvine pilt sõbra Golf GTI kõrval.
Loodan, et mu pildirohke teema kedagi ei pahanda. Lihtsalt 8 kuuga on päris palju juhtunud ja palju pildimaterjali tekkinud.
Tänan tähelepanu eest!
Dex