Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 07:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 16.10.2009 09:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Tegelane5 kirjutas:
Kaine kirjutas:
Sierral sõltumatu tagavedrustus pigem seepärast, et tal tagavedu. Sõltuv tagavedune auto oleks väga vana lahendus.

Pmtslt selline keerdvedrudega sõltuv tagusild nagu Ladal, on suht sarnane ja samast ajast kui VAGi sõltuv mittevedav sild. Eriti Audi reaktiivvardaga variant :) (need on nii sarnased et kui oleks ainult esiveolise tagusilda näinud siis arvaks et Lada sild on Quattro oma :) Et siis 60ndad.


Mis keerdvedru siia puutub? Keerdvedrud on ju pea kõigil vähegi tänapäevastel sõiduautodel.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 16.10.2009 12:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
part1 kirjutas:
Mis keerdvedru siia puutub? Keerdvedrud on ju pea kõigil vähegi tänapäevastel sõiduautodel.

Puutub niipalju et on ka lehtvedrudega tagusild nagu foorumlase Kaine Volgal.
Samas Autobildi pruugitud Golf3 ostusoovituses kirjutas et Golf2 töökindlam.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 16.10.2009 16:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
part1 kirjutas:
Tegelane5 kirjutas:
Kaine kirjutas:
Sierral sõltumatu tagavedrustus pigem seepärast, et tal tagavedu. Sõltuv tagavedune auto oleks väga vana lahendus.

Pmtslt selline keerdvedrudega sõltuv tagusild nagu Ladal, on suht sarnane ja samast ajast kui VAGi sõltuv mittevedav sild. Eriti Audi reaktiivvardaga variant :) (need on nii sarnased et kui oleks ainult esiveolise tagusilda näinud siis arvaks et Lada sild on Quattro oma :) Et siis 60ndad.


Mis keerdvedru siia puutub? Keerdvedrud on ju pea kõigil vähegi tänapäevastel sõiduautodel.


Ära unusta, et üks parima juhitavusega ja ülikiire auto on lehtvedrudel....seda nii esisillal kui tagasillal :wink:

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 17.10.2009 11:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
charly kirjutas:
part1 kirjutas:
Tegelane5 kirjutas:
Kaine kirjutas:
Sierral sõltumatu tagavedrustus pigem seepärast, et tal tagavedu. Sõltuv tagavedune auto oleks väga vana lahendus.

Pmtslt selline keerdvedrudega sõltuv tagusild nagu Ladal, on suht sarnane ja samast ajast kui VAGi sõltuv mittevedav sild. Eriti Audi reaktiivvardaga variant :) (need on nii sarnased et kui oleks ainult esiveolise tagusilda näinud siis arvaks et Lada sild on Quattro oma :) Et siis 60ndad.


Mis keerdvedru siia puutub? Keerdvedrud on ju pea kõigil vähegi tänapäevastel sõiduautodel.


Ära unusta, et üks parima juhitavusega ja ülikiire auto on lehtvedrudel....seda nii esisillal kui tagasillal :wink:



Mina küll ei tea, et Ferrari 355 või Mitsubishi Evodel lehtvedrud oleks (kuigi nad on mõlemad väga hea juhitavusega autod, eriti evo). Samuti ei tea ma, et BMW m seeriatel oleks lehtvedrusid.
Eks autosid tehakse erinevalt, aga enamus siiski lehtvedrusid ei kasuta, küllap on sel mingi põhjus.
Ahjaa, minu töökaubikul, väiksel voekil on tõesti taga lehtvedrud. Mingitel mossedel olid ka vist lehtvedrud kuskil?
Kuid meie tänavaautodel ei puutu see üldse asjasse, sest need on enamik vähegi uuemad autod kõik keerdvedrudega, tõsi kallimad mõned ka õhkvedrustusega.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 17.10.2009 13:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2008 21:48
Postitusi: 219
Arvestades, et teemaks on: odavaim auto ülalpidamiseks, siis tekkis minulgi küsimus, et kas MB s-klassi õhkvedrustuse hooldamine jääb sinna paari tuhande juurde, kui midagi peaks katki minema. Mis vahet seal on, kummad vedrud all, kui selles pole kunagi probleem olnudki :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 17.10.2009 16:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
BAZ kirjutas:
Arvestades, et teemaks on: odavaim auto ülalpidamiseks, siis tekkis minulgi küsimus, et kas MB s-klassi õhkvedrustuse hooldamine jääb sinna paari tuhande juurde, kui midagi peaks katki minema. Mis vahet seal on, kummad vedrud all, kui selles pole kunagi probleem olnudki :kill


Tavalise vedrustega probleemid puuduvad, õhkvedrudega on neid aga küllaga ja väga kulukalt.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 17.10.2009 16:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
part1 kirjutas:
BAZ kirjutas:
Arvestades, et teemaks on: odavaim auto ülalpidamiseks, siis tekkis minulgi küsimus, et kas MB s-klassi õhkvedrustuse hooldamine jääb sinna paari tuhande juurde, kui midagi peaks katki minema. Mis vahet seal on, kummad vedrud all, kui selles pole kunagi probleem olnudki :kill


Tavalise vedrustega probleemid puuduvad, õhkvedrudega on neid aga küllaga ja väga kulukalt.



5 kohaline number maksavad. Paar tuhat on nii väike raha et selle eest saad 1 tavalise amordi osta :lol


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 17.10.2009 16:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2008 21:48
Postitusi: 219
part1 kirjutas:
BAZ kirjutas:
Arvestades, et teemaks on: odavaim auto ülalpidamiseks, siis tekkis minulgi küsimus, et kas MB s-klassi õhkvedrustuse hooldamine jääb sinna paari tuhande juurde, kui midagi peaks katki minema. Mis vahet seal on, kummad vedrud all, kui selles pole kunagi probleem olnudki :kill


Tavalise vedrustega probleemid puuduvad, õhkvedrudega on neid aga küllaga ja väga kulukalt.


Pidasin silmas seda, et antud teema kontekstis pole mitte mingit vahet, kas leht või keerd vedru.

Aga seda hullu juttu ärge mulle küll rääkima hakake, et üle 2000a mb s-klassi õhkvedrustuse hooldamine midagi maksab. õhk ei maksa ju midagi:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 17.10.2009 16:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
BAZ kirjutas:
part1 kirjutas:
BAZ kirjutas:
Arvestades, et teemaks on: odavaim auto ülalpidamiseks, siis tekkis minulgi küsimus, et kas MB s-klassi õhkvedrustuse hooldamine jääb sinna paari tuhande juurde, kui midagi peaks katki minema. Mis vahet seal on, kummad vedrud all, kui selles pole kunagi probleem olnudki :kill


Tavalise vedrustega probleemid puuduvad, õhkvedrudega on neid aga küllaga ja väga kulukalt.


Pidasin silmas seda, et antud teema kontekstis pole mitte mingit vahet, kas leht või keerd vedru.

Aga seda hullu juttu ärge mulle küll rääkima hakake, et üle 2000a mb s-klassi õhkvedrustuse hooldamine midagi maksab. õhk ei maksa ju midagi:)


Jutt oli pigem sellest, kui nendega mingi jama on, ja seda jama ikka leiab ajapikku, kordades rohkem ja kordades kallimalt, kui tavaliste vedrude ja amortidega.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 18.10.2009 15:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Part, ma rääkisin kiiretest(stock) autodest, mitte M5-st ja Evost ja sellest igapäeva-Ferrarist.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 18.10.2009 17:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
charly kirjutas:
Part, ma rääkisin kiiretest(stock) autodest, mitte M5-st ja Evost ja sellest igapäeva-Ferrarist.


Mis asi on kiire stock auto? Ferrarid ja Evod on ju ka tehaseseades stock ja kiired autod.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 18.10.2009 23:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2005 18:23
Postitusi: 772
part1 kirjutas:
charly kirjutas:
Part, ma rääkisin kiiretest(stock) autodest, mitte M5-st ja Evost ja sellest igapäeva-Ferrarist.


Mis asi on kiire stock auto? Ferrarid ja Evod on ju ka tehaseseades stock ja kiired autod.


Koeningseggid, Mclaren f1, Corvette Z07, Bugatti Veyron jne jne. Kõigil on lehtvedrud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 19.10.2009 16:00 

Liitunud: 03.03.2006 17:25
Postitusi: 318
qpi kirjutas:
Koeningseggid, Mclaren f1, Corvette Z07, Bugatti Veyron jne jne. Kõigil on lehtvedrud.

Koengigsegg ei oma lehtvedrusid (http://www.supercars.net/cars/3756.html)
McLaren F1 ei oma lehtvedrusid (http://www.supercars.net/cars/1177.html)
Corvette ZR1 ( eeldavasti mõtlesid seda) omab tõesti lehtvedrustust (http://www.supercars.net/cars/3996.html)
Bugatti Veyron ei oma lehtvedrustust (http://www.supercars.net/cars/3190.html)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 20.10.2009 10:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
tuleb välja, et ainult corvettel on siis lehtvedrud, see on väga vana lahendus, mida minu mäletamist mööda clarkson ka maha tegi. Ameeriklaste puhul on tüüpiline, et nad ei oska veermikku ehitada, nagu ka selle corvette puhul näha, aga lihtsalt koba peale, suutsid nad talutava juhitavusega auto teha selle corvette puhul.

Ning olgu mis on, tavalistel levinud enamikul ja igapäeva autodel ei ole lehtvedrusid kasutusel.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 20.10.2009 11:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2005 18:23
Postitusi: 772
Sry, mõtlesin sõltumatut vedrustust mitte lehtvedrusid.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7