Minu lugu on Jupihundiga algas siis sellest, et 27. septembril sai tehtud infopäring ühe Toyota käigukasti kohta
http://www.varuosakeskus.ee portaalis. Vastasid päris mitu firmat, kellest parima pakkumise tegi tol hetkel
Jupihunt. Loomulikult oli meeldiv lugeda ka nende pakkumise alt:
Tsiteeri:
Garantii: 30 päeva
Eeldatav tarneaeg: 5-9 päeva
Toome Teile kauba tasuta koju kätte. Pakkumise lõpphind sisaldab transpordikulusid.
Kuna kõik tundus kena, siis otsustasingi, et ootan siis selle nädalakese ära. Esimene väike negatiivne üllatus oli see, et nad küsisid ettemaksu 75% ulatuses. Kui võtta lahti
Võlaõigusseadus, siis §213 punktist 4 selgub, et tegelikult tohib ettemaksu küsida vaid poole hinna ulatuses. Järgmine üllatus oli mulle saadetud arvepeal - seal oli 5-9 päevasest tarneajast märkamatult saanud 7-14 päeva. Aga noh, häda käes, eks peab leppima. Maksin ettemaksu ära ja saatsin neile veel paar täpsustavat maili tarnepaiga suhtes. Nendele mailidele vastuseid enam ei tulnud, kuigi varasem mailivahetus nendega toimus väga operatiivselt

13. oktoobril otsustasin hakata servast uurima, et kui kaugel on minu kaup. E-mailile vastust ei tulnud. Ootasin nädalakese veel ja saatsin 19. oktoobril veidi nõudlikuma kirja, millele vastati umbes poole tunniga:
Tsiteeri:
Teie kaup on kindlasti kolmapäev neljapäev kohal.
Kuupäevaliselt tähendas see siis 21-22 oktoobrit. 26. oktoobril saatsin neile uue kirja koos nõudega, et kui kasti pole, siis kandku mulle raha tagasi. Saaksin vähemalt kuskilt mujalt kasti ära osta. Vastuseks sain:
Tsiteeri:
Täna on see kast olemas.
Hiljemalt homme teiepolt soovitud sihtkohas.
Saatsin selle kirja edasi ka Toyota esindusele, kus mu auto remondis on. Nemad siis panid 27. oktoobriks mulle aja kinni, et saaks kohe kasti alla panna. Tegelikult jõudis kast kohale 27. kuupäeval tööpäeva lõpuks, niiet samal päeval kasti alla panna enam ei saanud.
Vahekokkuvõtteks: algselt lubatud 5-9 ja arvepeal kirjas olnud 7-14 päevast sai tegelikkuses
25-päevane tarneaeg. Minumeelest natuke palju. Seejuures nad ise ei suvatsenud kordagi teavitada viivitusest - alati pidin ise küsima, et mingitki infot saada.
Uuesti sai esindus hakata tegelema minu autoga reedel, 30 oktoobril. Käigukasti alla pannes aga avastati, et enamusel käigukasti kinnitustel on vigastatud keermed. Ühe kinnitusejuurest on isegi tükk väljas ning veovõlli aukudest paistab millegipärast metallipuru... Esindus tegi vigastustest pildid ja saatis esmaspäeval, 2. novembril Jupihundile.
Tsiteeri:
Tere Me võima kauba tagasi võtta ja saata selle ekspertiisi ,et välja selgitada mis on sellega juhtunud.
Vastavalt ekspertiisist saadu vastusele tegutseme edasi.
Kas ka küsisite kui palju selle remont maksab?.
Samas kui teil on vana kasti korpus korras siis korpuse vahetus maksab 600 krooni,mille me maksame siis ise kinni.
Kui läheb seda teed siis saab ka näha mis kasti sees toimub.
3. nov tuli Jupihundi poolt selline kiri esindusele
Tsiteeri:
Tere kasti keermed saab ju uued sisse keerata ja korpuse saab ära keevitada küsi kui palju see maksma läheb. Siis saab mõelda kas ringi vahetada või siis parandada.
Mina kirjutasin neile vastu, et selline lahendus mulle ei sobi. See käigukast maksis siiski natuke liiga palju, et aktsepteerida mingit suvalist remondilahendust. Mina pakkusin taas neile, et maksku mulle ettemakstud raha tagasi ja lõpetame selle teema ära. Saaksin vähemalt auto sõitma. Aga ei.
5. novembril kirjutasid nad:
Tsiteeri:
toome selle täna tartusse ja loodetavasti on siis homme vastus olemas.
6. novembril vedeleb käigukast endiselt esinduses. Küsimusepeale, et mis toimub, vastatakse:
Tsiteeri:
Minu teada peaks kast täna meieni jõudma aga ennem esmaspäeva ei saa me kahjuks sellega midagi teha. Võite kindlad olla, et tagastame teile kasti korralikus olukorras või tagastame raha. Kui saame sellest asja pikendame ka garantiid 3 kuuni.
Esmaspäev, 9 november, keskpäev. Helistan esindusse - kast on ikka veel seal. Keskmiselt kurja kirjapeale vastatakse mulle:
Tsiteeri:
Kolmapäevaks on sinujaoks lahendus välja pakutud.
Esmaspäeva õhtul siis lõpuks käis kuller ja viis kasti minema. Niiet, kõigest nädalakene kulus aega, et saata kastile kuller järgi ja kast ära viia.
Pragune seis on siis selline - raha on Jupihundi käes juba alates 2. oktoobrist, tagasi nad seda kohe kuidagi ei taha kanda. Minul pole raha, pole kasti, pole sõitvat autot. Esindusel vedeleb jalus katkine auto.
Eks näis, kas kolmapäeval öeldakse mulle midagi või pean jälle ise küsima.