Esimene auto mul siis ja mõtlesin, et panen siia kah üles.
Arvatavasti oleks asi vanarauas lõpetanud kuna põhiliselt seisma jäi ta poole 2005.a keskel minu onu poolt ning peale seda liikus väga harva. Igatahes tegelema hakkasin temaga eelmise aasta suvel ja vaikselt on arenenud asi.
Kuna tegemist on päris palju tehtud siis copyn enamus asju teisest foorumist, sest kõike seda ümber kirjutada pole vast mõtet.
Natuke roostet oli kah:



karbid:


Alguses sai siis maha võetud mootor, sest see võttis õli ja ajas seda ka välja iga tihendi vahelt. Siis läksid külge uued alumised õõtshoovad, sarniirid, stabika puksid, õõtshoobade puksid, sai ülejäänud jupid mustaks värvitud ja külge laotud, vahetatud said kõik rooliotsad, keskvarras ja pendelhoova puksid.
Vahepeal oli seis selline, et peale läks 2105e 1.3l mootor millel vahetasin kõik simmerlingid ja tihendid peale plokikaane oma mis nüüd hiljem siis endast teada andis.

Kõigepealt sai karbid ära vahetatud aga pole vist mõtet kõiki neid mädand kohti eraldi välja tuua mis ära sai parandatud, sest muidu tuleks väga palju pilte aga järgnevatelt piltidelt ka enamvähem aru saada mis kohad läbi olid, sai peale keevitust roostemuunduriga ära tehtud:




Praeguse seisuga siis seest ära krunditud ning keevituskohad ja muud liitekohad veel musta krundikihi saanud:


Juhiiste=telliskivi

Uksed olen kah kõik korralikud kokku ajanud:



Mõni aeg tagasi sai ka laepolster eemaldatud ja väheke puhastatud kuid sellega teglen veel edasi:


Uuemad uudised:


Klapikambrikaan küljest.

Nukkvõll maha koos peaga.

Tihend muidu korras aga õli oli hakanud sealt keskmisest õlikanali juurest läbi imbuma.

Eks see suur tahmasus ole sellest, et enamus aja on ta põhiliselt tühikäigutuuridel töötand ja mingit sõitu pole ta näinud tüki aega.

Nookurid küljest.

Siis klapid maha koos klapisääre tihenditega ning pesin kõik puhtaks.


Seejärel lihvisin kõiki kanaleid ja soveldasin klapid, uued klapisäre tihendid külge, klapid tagasi ning nookurid oma kohale.


Ega pildi pealt ei saa aru aga kanaleid sai palju lihvitud ja hiljem ka kollega kokku aetud.

Ka kollede kanaleid sai lihvitud ja uutel tihenditel kanalite järgi augud õigeks lihvitud ning külge pantud.

Siis võtsin maha piduri peapumba koos torudega ja kogu siduri süsteemi ning keerasin kõik releed ja muu kama maha nii, et midagi ette ei jääks.

Ajasin auto õue, tõstsin üles et tagasild maha võtta.

Peale seda sai rehvid pandud külje alla, et midagi mõlki ei läheks.

Ja siis külje peale.

Kui see tehtud siis sain natuke aega puhastada põhja kuni vihma hakkas sadama ning peale vihma järgi jäämist tegin veel paarkümmend minutit kuni relakas krõbisema hakkas ja külje pealt tükke välja viskama hakkas.
Nüüd tuleb uus relakas osta ning põhja jaoks ml segu ja mastiks. Peaks saama varsti laenuks dünomomeetrilise võtme, et siis saaks ka mootori kokku laduda aga õnneks sellega nii kiiret pole...suurem tegemine hetkel kerega ikka.
Nii ta siis jäi sinna külje peale seisma, sai ka üks kate peale tõmmatud, sest muidu tekiks mitu lompi autosse.

Järgmine päev oli uus relakas käes ja põhja puhastamise käigus tuli jälle nutuseid kohti nähtavale.


Need likvideerisin keevitusega.

Senikaua kui põhja relakaga puhastasin ja keevitusega jändasin oli kell juba nii palju, et pimedaks läks. Jõudsin veel roostemuundaja peale tõmmata ja kuna dünomomeetrilise võtme sain kätte siis läksin garaaži ja panin plokikaane peale.
