Raunow kirjutas:
Mõni post ajas ikka naerma küll. Ise omasin kolm aastat e 39 523i-d ning parim sõber omas samal ajal 1.8t passatit.
1. Varuosad BMW-l umbes 3x kallimad
2. küttekulu oli minul normaalselt sõites keskmiselt 12 suvel, passatil aga 9 (sõbral veidi kurjem sõidustiil)
3. e39 pole kaugeltki mitte vastupidav auto võrreldes passatiga
4. BMW on mugavam ja stabiilsem kui passat
5. tänaseks päevaks on e39 üks halvima mainega masinaid, seevastu passat aga sellise nn pereisa mainega
6. 1.8t passat teeb 253i-le kiirenduses ära, lõppkiirus ehk tõesti e39-l parem
7. e39 on nii talvel kui ka suvel turvalisem (minu meelest), räägitakse, et esisild on turvalisem, aga kui selle kontroll kaob siis on seda raskem juhitavaks saada, seevastu aga on e39-l veojõukontroll ning tagasilda on väga hõlbus kontrolli alla saada.
8. e39 salong on mahukam ning kvaliteetsem.
Kui ise praegu nende kahe vahel valima peaks siis võtaks kindlasti 1.8t passati kuna selle on OK maine, hea kiirendus ning ülemõistuse odavad varuosad.
Selle E39 veojõukontrolli kohta ütleks niipalju, et sellega on jama päris palju, eesti sool ei tee selle anduritele kohe teps mitte head, lisaks erinevad muud elektrilised probleemid sellega.
Samuti ei pruugi alati rikke korral tuli märku anda, et veojõu kontroll ei tööta.
2000a E39-tel võis kohata probleemi, kus järsu pidurduse korral nii abs kui veojõukontroll ja ESP kõik end rivist välja lõid ja tuled põlema hakkasid, BMW ametlikult selle asjaga eriti ei tegelenud, mingi osa autodest ta vist isegi tegi korda, aga see ei tähenda, et meil tänaval ei oleks E39-d selliste riketega.
Berliini politsei sõitis omal mitu autot tänu sellele mahakandmisele.
Lisaks ei saa loota elektroonikale pluss see, et esiveodu ei lähegi nii kergelt käest.
E39 tasuks eelistada ikkagi siis, kui oled valmis rohkem raha välja käima ja tagavedu ei valmista talvel probleeme.
Need ESP-d ja asjad olid 90ndatel veel liiga lapsekingades, nüüd need mis uutel autodel peal on, nendega on juba midagi peale hakata, aga ka siiski füüsika seaduste vastu ei saa.
Nii, et milleni me jälle jõuame? Selleni, et sõitma peab roolis mees, mitte elektroonika. Seega, kes BMW-d tahab omada, tehku omale tagaveo ohud ja nipid selgeks.