Jube

teema.
Töötu õpilane, ja soovitatakse/ise soovib, lexuseid, 7seid bemme, S6`i jne.....Kas sul on AIMU ka mis nende autode korraline hooldus maksab? Ja kui peaks mingi jupp minema(ka kõige väiksem ja syytum). Pm paar puksi või õõts bemmil või s6e õhulugeja ja see auto jääb sul pikkadeks aegadeks kuuriäärde. Ja s6 GS lexuse jne puhul arvesta oma nende 8kmi otsete jaoks talvel lõtva yle 20l 100le. Ja sis pole see mingi lohutus kui 3 matsi autos sulle 10.- viskavad iga nägu. Kõige reaalsem siit rivistust tundus see roheline golf, või äärmisel juhul üx kere uuem. Muidugi uuema kere puhul see, et sealt kus hinnad hakkavad saad ainult uuema kere(muidu täiesti blank).
Ma võin kihla vedada, et mingi golf 2ega sõites saab VÕIBOLLA su ego saab natukene lööki, aga kui sõpradelt/vanematelt kuuled palju auto peale pappi läheb, sis peaks kyll suu naerule tõmbama, ja endaga rahul olema. Korraliku töö saad sis upgrade`i saad alati teha, aga vana mingi nn"sportlux pyssi" esimesest otsast ostes ja mingi aja möödudes isegi aru saades, et natukene üle jõu käiv on, sis selle müütamise peale võib ka vabalt aasta minna, ja selle ajaga ilmselt sõidad sa ise edasi ja masin laguneb jne, nii et põhjatu auk. Pealegi pole ma siiani kuulnud yhestgi veatust A8st, 7ndast seeriast ja lexusest RÄÄKIMATTA vanadest S´idest mis maksavad 5-70k. Ja nende autode puhul 30k sisse taguda pole mingi probleem, ja selle eest ei saa õieti veel midagi tehtudki...
Mis tyypvigadesse puutub, sis neid ma väga ei põeks. Muidugi silmad tasub lahti hoida selliste puhul, millel tyypviga=onu roberti varakamber. Aga need ei pruugi kunagi valduda, või ilmselt sinu autovalikute juures vb juba eelnevalt korda tehtud jne.
Aga soe soovitus: Võta pigem väga heas korras C4 kerega A6 kui juust uuema kerega loom(mis on anyway so played out). VÕi mi iganes auto puhul....sest uuem kere=reeglina kallimad osad, hooldus ja hind on kõrgem ehk sis saad esimese otsa pilli, mis ilmselt on paras parsa juba.
Paar endapoolset varianti ka:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/708/auto_php-id=662708-www_auto24_ee.htmlJutu põhjal korralik, ei näe ära vajund välja ka, nii et võib täitsa reaalne jutt olla. Samas suur, öko ja igatepidi vastupidav masin.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/816/auto_php-id=662816-www_auto24_ee.htmlSeest igati lux, muidugi suht väike. Universaal kere natukene leevndab aga tagumise istmerea ruum ysna limiteeritud. Juppe lademetes kytet ka ei võta. Muidugi mootoriprobleemide likvideerimine kohati kulukam, samas ysna töökindel mootor.
Ja vanema auto puhul jäta KINDLASTI osa raha reservi. Ehk kui saad 60k auto jaoks sis jäta mingi 10k kindlasti alles(eeldusel et ostad mingi keskklassi auto). S´i puhul jäta 25.000.-
