No nii, sai siis vanast teemast tuntud Mazda vahetatud järgmise masina vastu. Tegu siis 97.a Volvoga mudeliks V70 ning mootor 2.4 Turbokas 142kw käigukast on loomulikult manual. Mazda sai just ideaalselt korda, aga olin temast tydinenud ja vajasin vaheldust. Aga nagu ikka on uuel autol vead kallal, mida tuleb järk järgult likvideerima hakata. Kaupa tehes põles armatuuris lambda ja põleb siiani, see viga tuleks lähiajal kindlaks teha ja likvideerida. Ning peale 2500km sõitu on õlitase maksimumist alumise normini langenud ja imelikult vahune (täissynt sees) ja tosool kah miinimumis...algusest peale valget tossu ajanud...kaanetihend??? Lolli peaga arvasin, et see valge toss lambdast, et segu vale... Igastahes panin normid uuesti sisse ja hakkan nyyd uurima ja jälgima...Aga nüüd on see valge vaht kadunud õli ilus puhas... Kytusekulu maanteel 7-8 linnas 10l/100km. Varustuse kohapealt on siis nahksisu, pysikiirusehoidja, veojõukontroll, täis kompuuter, istmesoendused, kahepoolne konditsioneer ehk siis vasakut paremat poolt saab eraldi regullida...4x el aknad, 2xel peeglid. Igal pool panipaiku ja sahtleid, armatuuris puitimitatsioon liistud. helisysteem läheb vahetusse vähe asisema vastu. Valuveljed 16" esimesed udutuled ning tagumine loomulikult, esimestel tuledel pesuritega kojamehed. Praegu vist kõik kui midagi meenub siis täiendan.
Mõned pildid kah, praeguseks siis need volvo kirjad alt maas. Lähipäevil uued pildid.



