Kuna eelmisest riisiasjandusest sai villand, siis suve lõpus veeres õuele sihuke isend. Tehasest veeres ta välja 1992 aastal, tegu on siis sedaankerega isendiga. Kapotiall elutseb 1.8 83kw bensumootor.
Lisadest eksisteerib autol nahksisu, ees ja taga veel käetoed, elektrilised aknad, el. katuseluuk, el. peeglid, m-i rool, tagaakna kardin, peeglid päiksesirmides, mp3 makk, 15" valuveljed ja tagaakendel toonklaas.
Autole sai ka kohe tehtud õlivahetus kuna see tuli juba ära teha.
Masinal esines ka mõningasi iluvigu, mõlemad tagatiivad ja kõrvalistujapoole esitiib oli osaliselt matt mustaks värvitud, aga kuna endale hakkas see liialt silma ,siis need kohad said uuesti üle värvitud ja õige tooniga. Eelmine omanik oli paigaldanud ka auto tagaosale "tuning draakoni" kleepsu, aga endale see ei istunud, niiet see leidis ka otsetee prügikasti.
Järgmine investeering sai tehtud siis kui tuli maha juba esimene lumekirme, kuna autol all olevad rehvid olid juba liialt pastlad ja sellepärast saigi talvehooajaks muretsetud tutikad naastrehvid.
Edasi sai välja vahetatud raadio antenn, kuna see ei tahtund enam väga koostööd teha ja kuna endal parasjagu oli üks taoline asi üle jäänud, siis leidis ka kohe rakenduse auto küljes.
Nüüd paar nädalat tagasi leidsin enda üllatuseks garaazist õliloigu, kui olin auto välja ajanud, selgus, et kuskilt roolilati juurest lekib. Saigi siis masin töökotta aetud ja hakatud probleemi kõrvaldama, tegelikult ei tilkunudki roolilatt, vaid sinna minevad voolikud, kuna keegi eelmistest omanikest oli sinna mingit omaloomingut teinud ja nende kinnituste vahelt tuligi õli välja, aga see probleem sai kõrvaldatud. Kuna aga tegemiseks juba läks siis läksid vahetussse ka mõned muud osad. Kõigepealt sai ära lastud vahetada sarniirid ja samamoodi sai vahetatud ka üks õõtshoobadest. Kuna käsipiduritross vajas ka juba pikemat aega vahetust, siis sai see kah välja vahetatud uute vastu. Koos trossiga sai pidurite juures uuenduskuuri ka tagapidurite klotsid.
Välja sai ka vahetatud gardaani ja käigukasti vaheline puks. Kuna summuti püsis autoall vaid õhu ja armastusega, siis tuli välja vahetada kõik summuti kinnitused. Aknapesusüsteem sai ka kerge uuenduskuuri, kuna üks pihustitest ei tahtnud enam koostööd teha, aga nüüd toimib kõik jälle kenasti.
vahepeal sai ka käidud sillastendis ja teljed sirgeks aetud, tagasild oli täitsa sirge, aga esisillaga oli juba tiba nokitsemist, aga sirgeks sai seegi.
Lisan ka mõned vanad pildid, siis kui auto sai alles soetatud, lähiajal tuleb ehk ka uusi pilte.






Ahjaa, roolil oli alguses pandud mingi kuramuse teip peale, aga selle põhimõttest ei saanud ma väga aru ja võtsin selle ära, kuna all oli igati korralik rool.