dellu kirjutas:
See sama poolde vinna võib seda põhjustada küll.
Kas signal muidu selline funktsioon on, et kui uksi lahti ei tee teatud aja jooksul paneb lukku tagasi? Kui nii siis võis olla see, et ukseandur ei toiminud ja tema arvates sa ei teinud uksi lahti ja pani lukku tagasi. Samas tavaliselt loetakse süüde samamoodi selleks staatuseks, et omanik on sisenenud. Aga äkki see üldse ühendamata või signa mis kontrolli seda. Muidugi kes teab mis ajast see signa ka peal ja äkki oma aja ära elanud. Isegi ühe Defa olen välja vahetanud mis 7-8 aastaga täitsa maha suri. Kui samas siiski võtmega keerata ei taha, siis mul soodsa hinnaga signa pakkuda.
Minu teada signal sellist funktsiooni küll ei olnud, et mingi aja pärast ise uksed lukustaks. Signa võib omadega läbi olla küll, pole teada kui pikalt see peal juba olnud või isegi kes signa tootja on.
Teemasse:
Saaga jätkub: laupäeva hommikul plaanisin minna tagavara võtit tegema, aga auto ei käivitunud. Ketrasin, kuni aku tühi. Seni, kuni aku laadis, mõtlesin et lähen nokitsen natuke kapoti all. Et siis selle surnud temp anduri klemmi otsima. Leidsin selle katkise koha üles, juhe kohe ühendusklemmi juurest ära murdunud, sellepärast ei leidnudki kohe seda üles. Hakkasin seda parandama, samas kõrval teine pistik veel, läksin lihtsalt käega vastu sinna ja JUHTMED MURDUSID KÜLJEST ÄRA. Holy s##t, no kuidas see võimalik on ja miks kõik sellised asjad just minuga juhtuvad?? Kaablid kõik külmast nii rabedad ja pingul, et pole võimalik midagi teha... Aku laadis veel, mõtlesin et võtan kõrvalistuja ukse polstri lahti ja uurin miks lukustusnupp poole peale jääb. Taas põrkasin külma töö otsa, kõik tüüblid ja plastikud nii rabedad, et ära vastu mine :S Selge, tuleb sellises seisus läbi ajada, kuni jõulu ajal maale garagesse saab, siis kõik korda teha. Aku täis, auto käivitus ja sõitu.
Tänane pühapäeva hommik algas taas toredalt: hommikul auto ei käivitunud, ketrasin aku tühjaks, lõpupoole hakkas juba lubama. Proovisime teise auto pealt käivitusjuhtmetega, ei võtnud starteritki enam järgi... Tõmbasime autot käima, läks kohe käima. Tõstsin teise täis aku peale, starterit endiselt järgi ei võtnud. Nöör külge ja tõmmates käivitus koheselt. Suretan auto välja ja endiselt starterit järgi ei võta.
Ei jäänud siis muud üle kui auto alla ronida ja starter maha võtta. Starter maas, selgus, et starteri harjad suht kulunud. Vana relaka harjad sisse viilitud, starter kokku tagasi (see ei ole kindlasti mitte ühe mehe töö) ja autole külge. Värskelt täis laetud aku peale ja käima ta läkski!
"Toredalt" veedetud nädalavahetus jälle seljataga, natuke veel jätkub kannatust...
Midagi positiivset ka asja juures: nüüd tean, kuidas starterit vahetada sellel autol ja milline starter seespoolt välja näeb
Täna ööseks tööle, eks näha ole kuidas hommikul auto käivitub ja kuidas koju saab