Eks tegu siis prantuse ühe suht eduka autoga nendel aastatel
Peugeot 306, S16, 2.0 doch, 112 Kw.
Ostsin eelmine aasta saksamaal peaaegu täiesti surnud mootoriga (completly overheated). Läbisõit oli 140.000 km, ja tuli välja et oli ka päris. Kulutasin 2 kuud et teha kapremonti mootorile, ja asi õnnestus. Jookseb peaaegu perfektselt, välja arvatud üks viga. Vaakum süsteemiga mingi jama, 3-4.000 pöörde vahel tuleb suur võimsuse kaotus. Käidud dyno'l, ilusti näha seda ka
auto andmetest
XU10J4Z
võimsus - 112 Kw
kaal - 1160 kg
kiirendus 0-100 - 8.5-8.8 sec
enda spidmeetri järgi teinud 240 km/h, - viga mis tuleb sellel kiirusel (dyno järgi ei olnud see viga väga suur, alla 10%)
Sport vedrustus
Poolnahk sisu, sport istmed ees.
ise pole autoga tuunimisest veel midagi teinud...kogu raha läks omal ajal paranduse peale. Sellel talvel kavatsen seda värvida 2 värvi, näeb mis sellest välja tuleb (must + punane) ja osta lõpuks uued veljed, midagi 17"
Midagi erilist pole öelda võite vabalt küsida kui kellegil huvi millegist
http://www.carrating.org/car.php?15248

Pärast sai värvitud...


ja siis puruks sõidetud

praegu uuesti teen korda, töö vaikselt käib...



_______________________________________
see siis lühidalt toodud üle vanast foorumist, lühidalt kogu auto elu

Muud läbu ei hakka üle tooma

Praeguseks siis kogu uus esiots ostetud ja vaikselt võtame lahti asju: kootor maha, vana lonzeroon ära võtta, uus asemele. See veel plaaniks sellel aastal, ülejäänud juba järgmiseks aastaks. Jaanuari lõpuks ikka loodan et saab valmis.
vaja veel vahetada juppe esisillas, kõik ilusti kokku panna ja värvida esiots, kuna uued jupid on rohelised
