Tere.
Mõtlesin, et liitun ka teiega ja räägin teile oma autost ning plaanidest.
Soetasin eelmine talv oma esimese Opel Omega 2.6. ja nii ma temaga 5kuud sõitsin kui tekkis mõte, et prooviks müüa.
Autol oli kaks viga, mis oli nii vana auto puhul minimaalsed arvestades auto vanust, nimelt ees amordi pesad natuke olid kerest lahti aga ei midagi hullu ja paremal tiival lakk mõranes, ülejäänu oli tiptop korras. Nägi välja ta selline.

Nüüd siis aasta hiljem saigi ostetud tagasi - Opel Omega A Caravan 3.0 24v SEJ 147kw Automaat.
Mark: Opel Omega A Caravan.
Aasta: 1993.
Mootor: 3.0 24v SEJ 147kw R6 Dual ram.
Käigukast: Automaat (4k.)
Veermik: Taga LSD differ ja õhk amordid.
Lisadest on peal pea kõik: Konditsioneer, kinda laegas jahutusega, 4 x el-aknad, el-katuseluuk, püsikiirusehoidja, el-peeglid soojendustega, istmesoojendused ning kindlasti veel midagi mis meelde ei tule hetkel.
Auto ostu puhul oli üks kindel eesmärk, et kere oleks võimalikult korralik ja nii sellel autol oli.

Mootor töötas küll enamvähem korralikult aga veepump oli kohe kohe õhtale minemas.
Vett jooksis mõnusalt pumba laagi ja simmeri vahelt nii, et pidin 28km jooksul korra 4l vett kallama juurde, et mootor keema ei läheks.
Tõin muretult selle auto koju ja kohe läks suuremaks pesuks, puhastamiseks kuna auto oli väidetavalt 1,5a garaasis seisnud ja natuke aega veel metsas mändide all, siis oli see auto jubedalt must ning äravoolud umbes ja tänu sellele oli kõik salongi põhi mõnusa veekihi all.
Peale pesu selgus, et siit sealt mootori simerlingid lekivad. Mis ikka mõeldud tehtud, mootor ja kast läksid alt ära.
Lõpuks otsustasin piiluda saalesid ja oi oi mis vaatepilt tuli karteris vastu, õli hulgas oli ka vett
Autoga oli sõidetud lühikesi otsi ja soojaks ta ei jõudnud minna ja nii see kondens sinna satus ning kulutas natuke saalesid.
Ei saanud ju sellisena autot kokku panna uuesti ja nii ma nüüd jõudsin otsusele, et reustaureerin selle auto ära

Mõeldud tehtud ja nii siin need hakkasid tööd pihta.
Mootor maha tõstetud ja auto veelkord ära pestud ka mootori ruum põhjalikumalt nii, et vähem õliseid mutreid peaks keerama


Sammuti tõstsin salongi tühjaks, et saada see paks põhja svamm kätte mis oli meeletul vettinud aga selle välja võtmine ostus keerulisemaks kui arvasin.
Nii pidin salongi soojendus mootori ja õhu kanalid lahti võtma, et selle kätte saama.


Siin on see siis käes


Sammuti sai vahepeal mootor pulkadeks võetud ja mis kõige rohkem rõõmu tegi, et mootor polnudki väga kulunud ega piitsa saanud palju
Plokikaan mis on alumiiniumist ja nii pikk läheb kergelt kõveraks, nii vanal autol ka alumiinium oksüdeerub siis sellel polnud kumbagit viga


Aitab küll nüüd tänaseks.
Lähipäevadel üritan edasi jätkata ja teid kursis hoida kuna tööd on tehtud
