Blacku kirjutas:
Part, sa muidu päriselus kah kiirendad 50ni ning siis veered foorini vabahooga nii, et jääd pmts sesima ilma piduriteta? Sinu mõttekäik toimiks tõesti pikal teel kus on vaja pikalt veereda. Linnas on selline asi mõttetu ju. Käiguga mõistlikult pidurdades on võimalik üpris pikka vahemaad inertsi abil läbida. Vaba käigu eelis ongi ainult see, et veereb kauem kuid linnas ei ole see ju oluline.
Ei pidurdama peab igaljuhul, aga ma ei pea tugevalt pidurdama.
Kui on võimalus siis enne foori võtan paraja maaga käigu välja, et saaksin ilusti sujuvalt pidurdada, kui käiguga pidurdaks siis algaks see pidurdus hiljem, mis tähendab, et peaksin sõitma stabliise sõidu kütusekuluga kauem.
Ma sõidan sedasi stabiilselt, stabiilselt hoog üles ja stabiilselt hoog alla, eks kiirendus on veidi erksam, aga stabiilne samas ja mitte mingi suur kiirendus.
Ega see lahja diisel, mul just väga hästi ei kiirenda kah.
Kui on selline olukord, kus näen et ma jään punase taha, sinna on paras maa ja taga kedagi pole, siis lükkan juba väga vara käigu välja ja veeren kohale, kasvõi lõpuks 10 km/h, kuna nagunii pean foori taga seisma, tühikäigu kütusekuluga, siis seisan lihtsalt vähem aega seal ja hoopis veeren selle sama tühikäigu kütusekuluga, millega muidu oleksin kauem foori taga seisnud, nii saan stabiilse sõidu kütusekuluga vähem aega sõita ja kütust ning pidureid säästa.