Roostetab mõnuga

Väidetevalt on see viga alles päris uuel mudelil kõrvaldatud(kahtlen sellegi, aga aeg annab aru). Samas keregarantii on pikk ja korralik.(endal 2004 autol vahetatud kõik uksed, luuk, värvitud tervenisti yle jne, kusjuures läxin sinna yltse sooviga tagatiivalt kobrutus likvideerida ennem talve-nii et pole aint relakas+spray - selle eest plussid PS! Toimis ka siis, kui 2 viimast hooldust oli tehtud mujal kui mazdaesinduses. Mingi õllekõht mulises kyll varuosa letis, aga tehas andis rohelise tule-jutt sis Tartu mazdast. Aga Sinu vaiandi puhul keregarantii läbi saand just). Ennem facelifti olid jah suure õlituseprobleemid, kuna vist oli alla pandud 2.0 karter ehk sis õli mahtus vähem sisse kui peaks. 2004 kunagi see sai kõrvaldatud. Muide, väga ettevaatlikuks teeb, et kui vaadata läbisõitu ja see õige on sis just 150k oli see piir, kus mootorid kotti jooksid. Muidugi positiivne jällegi on see, et kui eestist ostetud ja esinduses hooldatud, sis vahetati neid esinduse kulu ja kirjadega-ja neid on olnud ysna mitmeid, see on probleem tugevasti olemas. (kas seda säästuajal ka tehakse on isekysimus, aga pm teada, et on tehtud ja nende viga, nii et kohus abiks, kui muud yle ei jää, ja võidu peaks saama)
Muidu norm liikur, ruumi on, kyttekulu ja mineku suhe on täiesti ok. Kuigi nõme on see, et tahab pöördeid saada. 5000 pealt rebib veel kõvasti, nagu turbo tuleks taha, aga vahepeal on loid tsipa (vb asi ka selles, et vabalthingav benakas? - eelmised autod olid kuni 100kw benakad, ja need ei kerinud kuskil vahemikus normaalselt edasi

). Istmed muidugi natukene kõvad, pika otsa peal kipub perse valusaks jääma, samas tuge pakuvad ja ei ole ebamugavad. Sidur on omanäoline-töötab nagu on/off režiimis ja jube raske on(ise ära harjud on mugav, aga teisest autost ymber istud sis esimese pauguga ei jõua pedaali allagi vajutada). Kasko ka väga normalse hinnaga(kui see peaks teema olema Sinu jaoks). Kontrolli veel istmesoojendusi, kas töötavad. Üldiselt lisad töökindlad ja bose sound koos 6se boxiga on ka täitsa talutav, arvestades auto hinnaklassi, kuigi nõudlikum kõrv viskaks selle originaalsuppari nahhui ja paneks midagi, mis mängib ka madalale, mitte ei lärtsu varuratta sees.