Tere jälle!

Mõtlesin, et kirjutaks ka üle pikema aja siia teemasse. Kuna kogu vaev ja töö on läinud vahepeal teise autosse, siis jäi Omega unarusse ja selle nädala algul otsustasin masina ülekontrollida, ning oh õudust. Rooliotsad olid täiega läbi, esimesed klotsid olid peaaegu otsas, pendelhoova puks ka suure lõtkuga ja ühel vedrul oli keere murdunud. Vahetasin need kõik jupid ise ära ja tegin sillaregulli ka, tagant sain ka järeljooksu jms paika, nüüd enam rööbastes ei kisu nii hullult. Kuna ühel vedrul oli ülevalt üks keere mahamurdunud, siis mõtlesin, et võtan teiselt esimeselt samamoodi keeru maha(ma tean paha mõte, aga praegu uute vedrude tarvis raha pole võtta). Järgmise kuu algul plaanin teha hammasrihma ja mahlade vahetuse. Muidugi on endiselt päevakorras tuuleklaasi ja peegli vahetus, kuid see jääb ikka veel kaugemasse tulevikku.
See nädal oli vähe tööd, siis sai tsipa kätt ka harjutatud poleerimismasinaga. Tulemus on üsna rahuldav, sain kõik kriimud autolt maha, mis mina või mu tulevane abikaasa oli tekitanud. Samuti värvisin esimese Opel märgi mustaks ja tagant luugilt kaotasin kõik kirjad ja märgid. Kuna tööl vedeles üks mu lemmik summutiots üle siis otsustasin selle ka omegale külge keerata.
Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna.





Loodan, et ei ole autoga liiga ülepakkunud!
Päikest
Raivo