Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 22:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 18:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
kui pumba ja nuka(oli vist ca pool kraadi ,ei mäleta kummas suunas) ja miskit oli veel hästi ära seadistad ca 1000 eek läheb maksma Siis läheb ka auto üllatavalt teravaks. Aga jah. eks sa vaata. Vbla leiad Hinnavaatluses foorumist mõne tinutuskolvi kunni.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 19:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
-lost- kirjutas:
kui pumba ja nuka(oli vist ca pool kraadi ,ei mäleta kummas suunas) ja miskit oli veel hästi ära seadistad ca 1000 eek läheb maksma Siis läheb ka auto üllatavalt teravaks. Aga jah. eks sa vaata. Vbla leiad Hinnavaatluses foorumist mõne tinutuskolvi kunni.


eks see kinnijootmine ka nii 2 poolne asi kui peeti peaks asja keerama ja pärast kehitab õlgu kuna mina tellisin.
Aga jah kes otsib see leiab ,mis muidu kivi ja softi hinnaks tuleks.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Viimati muutis Thomas, 06.01.2010 22:06, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 20:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
lõppkokkuvõttes läheb vist tartus odavamaks :D...ja ohtusid vähem :D

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 20:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
eks ta rohkem hobikorras mul oli. enda auto chippimine oli esmatähtis nii et tartusse miljoneid viima ei pea (vahepeal sain nii vägevaks et turborõhu ülempiiri tõttu keerati kütusekraanid juba 110km/h juures hinni :smokin :smokin, siis sai mehaaniliselt veits järgi antud,aga ütleme nii et chipitud tdsi ja chipimata tdsi vahe on ikka üüratu, hiljuti tõin tartu alt ühe auto slepis ära ,ca 500 km sõitu, üks 1,5 tonnine e34 haagisega slepis 200 km-rit ja keskmine kütusekulu automaadi kohta 8,6 L sajale. ), väljaminekud ka tagasi teenitud ja nüüd ajaviiteks võib teha, suuremas mastaabis raha teenida ei viitsi. Tallinnas saab ka :D Aga dynomax.ee küsib koos 2 dynotõmbe ringiga selle eest 5000 eek :auto Iseensest usun et kui plaanid pikemaks ajaks jätta siis võiksid tartus selle investeeringu teha, aga kui üle aasta ei plaani omada siis suht mõtetu väljaminek.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 12.01.2010 16:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
No nIi täna käis auto Ummis ja pandi juhe sappa,sealt selguski see asi miks mul ta ala 130 peal hinge kinni lõi 4000rpmii juures 3nda käiguga.
Nimelt oli turborõhu vaakumvoolik lahti kollejuurest .
Oli kuskile alla ära kadund.
Nüüd uus voolik ,edasi käib väga kenasti ,kinni ei tõmba ja teoreetiliselt peaks veel ökonoomsemaks minema.

Panen siis siia enda jaoks kirja mis tehtud autoga 1,5 kuu jooksul ja mis vaja teha veel.

Tehtud
1.Pump reguleeritud.
2.Pumbakaane tihendid uued.
3.Küttefilter uus.
4.Õhufilter uus.
5.Juhtpihusti parandatud(Lekkis varem)
6.Pihustite voolikud uued
7.Turborõhu vaakm voolik uus .


Mis vajab tegemist.
1.Sillad vaja üle käia ,kondid vms teevad häält.
2.Sukk ülevaadata(nurgast oli näha põlemis jälgi.'
3.Mootori õli vahetada.
4.Endapärast vahetan ka kasti õli ja filtri .
5.Tulevikus uus esiklaas kuna alt väike mõra tekkis külmaga .

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 12.01.2010 17:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 22:02
Postitusi: 4
Asukoht: Helsingi/Tartu
mario. kirjutas:
huvitav, et sul nii väikse LS juures juba surnud pixleid on.. Mul oli E34 400 000km ja polnud ühtegi kadunud, sõbral on 98.a TDSA, kella peal on ka tavapärane 200 ja ekraan juba peaagu tühi, originaal läbisõit väidetavalt 550 000km.Seega peaks sinu masin ka siis kohutava kilometraažiga olema, või on lihtsalt praak. :P

E34 ei suregi need pikslid ära!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 12.01.2010 17:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
Steven740 kirjutas:
mario. kirjutas:
huvitav, et sul nii väikse LS juures juba surnud pixleid on.. Mul oli E34 400 000km ja polnud ühtegi kadunud, sõbral on 98.a TDSA, kella peal on ka tavapärane 200 ja ekraan juba peaagu tühi, originaal läbisõit väidetavalt 550 000km.Seega peaks sinu masin ka siis kohutava kilometraažiga olema, või on lihtsalt praak. :P

E34 ei suregi need pikslid ära!

peale 91.a, kui odomeeter muutus digitaalseks, siis ma olen ikka kohutavalt näinud lünklikke odomeetreid ja infotabloosid. minu masinal oli odomeeter veel rullidega.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 12.01.2010 17:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
ainult e34 diislitel ja 518 ja 520 mudelitel pixlid surevad, sitt ekraan, 525 ja üles ei kustu kunagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 12.01.2010 17:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
tänud. mina ka targem. mul oli ka 525 M20..

Cali, päris palju vigu juba kõrvaldatud.
see vaakumvooliute teema on 3liitrisel diislil ka tavaline. Tollel olid miskid klapid kinni, puhastati ära, arvutiga regulliti midagi ja siis läks minek väga heast veel paremaks ja kütusekulu langes. Muidu oli linnas 10 ja maanteel ka alla 6 ei taht tulla, peale vaakumi üle kaemist kukkus kohe plaksti maanteel alla 5 :D
endale meeldib see 3lidrane, kuigi süda ihkab siiski bensiini neelavaid mootoreid.
Mis järgmiseks plaanid teha? :P

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 12.01.2010 19:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
mario. kirjutas:
tänud. mina ka targem. mul oli ka 525 M20..

Cali, päris palju vigu juba kõrvaldatud.
see vaakumvooliute teema on 3liitrisel diislil ka tavaline. Tollel olid miskid klapid kinni, puhastati ära, arvutiga regulliti midagi ja siis läks minek väga heast veel paremaks ja kütusekulu langes. Muidu oli linnas 10 ja maanteel ka alla 6 ei taht tulla, peale vaakumi üle kaemist kukkus kohe plaksti maanteel alla 5 :D
endale meeldib see 3lidrane, kuigi süda ihkab siiski bensiini neelavaid mootoreid.
Mis järgmiseks plaanid teha? :P


järgmisena plaanin õlid vahetada ,kastis, mootoris,roolivõimus ja tosooli!
17 veljed on juba ostetud suveks.
Siis tahan esi ja taga külje akendele neid tuulesuunajaid.
Ette uuema tüübi neer.
Tagatuled originaali vastu välja vahetada mis valge suunaga (nii et tehke vahetus pakkumisi!
Külje suunad valged panna vist.
Obc ja Mid paneel korda.
Ja siis lihtsalt auto korras hoida ja kui -Lost- tahab kunagi chipi panna ja kätt harjutand tuleb seegi.

Ülejäänu pühendan oma põrnika peale(ovaaliku)

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 13.01.2010 15:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Täna ärgates avastasin maja eest huvitava pildi ,kus seisavad mu praegune e39 ja eks e38 :) :)

Pilt

Pilti vähe zoomides leidsin huvitava asja 740ia akna pealt .
Tibla jääb tiblaks!

Pilt

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 13.01.2010 16:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 15:15
Postitusi: 20
Asukoht: ..
selle 4.0 küttekulu sai ju päris maha aetud :) 12.2l 110km/h.
:D
sa oled ikka päris hea redeli omale koostanud.

_________________
Vw Golf IV


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 02:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
tuulesuunajad sulle http://www.mangust.ee/aks/index.html

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 03:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
a1m1 kirjutas:
selle 4.0 küttekulu sai ju päris maha aetud :) 12.2l 110km/h.
:D
sa oled ikka päris hea redeli omale koostanud.


:)

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 03:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
McRicco kirjutas:


Tänud :P
Kuramus mingi jebedokk on selle pdf failiga,ei ava lihtsalt miski error.
Äkki keegi kodanik saab vaadata palju maksavad ustele need nii ette kui taha ,kellel toetab muidugi Pdf faile.


Lugupidamisega
Thomas

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7