Tore, varsti garaaži minekuks kulus aega ainult 10 päeva.
Ehk tegelikult sai Reede, Laupäev ja pühapäev garaaži veedetud.
Avastades, et mu 3.3kw puhur ei taha hästi tervet garaaži soojaks puhuda tuli midagi ümber teha.
Täna kõrgeim temp oli üle 20 kraadi sooja. Üli mõnus oli, isegi laisaks võttis.
Ehki lisakütte elemndiks sai siis Vw type 2 t2 Bussi kero - ei tea kas tugeva või nõrga tähega see sõna.

Ühtegi lubadust ei anna millal edasi teen... Keegi ei tea mis nv-del teha veel vaja on.
Mõned pildid ka:

Starteri pudel on kütusepaagi eest.



Mis ma, siis tegelikult tegin ?
Reede - puhastasin paar asja ära, lihvisin neid ja katsid rooste muunduriga.
Laupäev - Läksin garaaži lasin mõnesse kohta krunti, üli paha ja jahe oli.
Idee tuli, et vaataks kas k/gero ka tööle hakkab. Nii tegin ja sain tööle.
Ehk laupäeva õhtupooliku tuunisin kütet garaaži.
Pühapäev/ Täna - Läksin garaaži panin k/gero kütma ja avastasin suure hooga, et garaažis üli hea soe olla.
Lihvisin tagumise tiiva ka ilusti ära, nühkisin külgi ja esitiiba ja lõpuks katsin nad uuesti krundiga.
Peale krunti tuli välja esitiivas kaks mõlki, ja rohkem ei leidnud mõlke. See jäi pooleli kuna krunt polnud täielikult kuivanud.
Rääkisin niisama sõbraga juttu ja tulin koju ära. Nüüd nädalakene jälle garaaži puhkust, loodetavasti reedel edasi.

Päikest!