Kuna viimasel ajal odavama otsa Porschedega pistmist, siis paar sõna nendestki..
924Kui vajad autot ringrajale, siis sobib hästi enne 1977 toodetud auto. Käigukast(koos sillaga) on jäigalt kere küljes ja saab väga lihtsalt torsioonverdusi seadistada (tagaotsa kõrgus). Selle jaoks on eraldi eemaldatav kork kere küljes, kust alt saab siis reguleerida.
Selle tunneb ära kui vaadata kere alumist serva enne tagumist ratast
Samas on enne 1980 aastat toodetutel galvaniseerimata kere. Lisaks pole neil ka tagatiiba.
1980 - 1985 toodetutel on galvaniseeritud kere ja roostetama ei kipu neist ükski
924 kasutab paljus osas VW ja Audi varuosi, seega hooldus on üliodav (´a Golf II)
Kiiremaks sõiduks tasub valida 1985 - .... 924-d(924S). Kasutab see 944 mootorit ja on viimasest tänu kergemale kaalule väheke nobedam. Odavast mootori ja veermikuhooldusest aga enam rääkida ei saa.
Lisaks peavad kõik 924 omanikud arvestama 70-date alguse interjöridisainiga
Eraldi tasub märkimist 924 Turbo (931). Kasutab odavaid 924 juppe kuid on väga väle. Väheke kaasa aidates kuratlikult väle. Kahjuks on hinnad korralikemal 100k+
Kõikide enne 1985 toodetud 924-de konnasilmaks on kehv mehaaniline pritse. Tujukas ja väsinud. Stock mootor VEMS vms ajuga annab mitukümend hobust lisaks ja vähendab oluliselt kütusekulu.
944944-d jagatakse laias laastus kahte põlvkonda. Esimene on 1982-1985,5. Teine siis sealt edasi. Tegelikult võiks ära mainida veel ühe nö rudimendi. "Põlvkond 85,5 - 87. Sel ajal kasutas 944 veel vanema mudeli kitsast silda, kuid sisu oli juba uuema põlvkonna oma. Siin on maitse küsikmus, mida eelistada. Enne 85.5 toodetud autosi on odavam hooldada, kuid interjöör on sama vanamoeline, nagu 924-l.
85,5 - 87 autod on uue interjöriga, ning kitsas sild laseb kasutada legendaarseid porschede velgesi (Fuchs, lai BBS jms 911 veljed),
Samas ei saa kasutada uuemaid, nn turbo twist velgesi, mis sobivad alla vaid laia sillaga 87+ autodele.
Kindlasti tasuba kaaluda 944 S/S2 mudeleid. Väheke kallimad on, kuid võimsust on rohkem. 944 Turbo(951) hinnad kahjuks lähevad Boxteri hindade tasemele. Muide, 80-datel oli soodsamas hinnaklassis 944 Turbole vastast väga raske leida (5.7 sec 0-100 km/h stock).
944 moodsam interjör
Vanem 944 esiots
944 S2 ja uuema esiots