919 kirjutas:
... Sõber kiidab oma H1, et paremat autot reisimiseks pole...istuda on seal taga jah suht OK aga sisse ja välja viitsid esimesed kaks korda ronida, edaspidi saadad teised vaatamisväärsustega tutvuma. Võibolla tõesti oleks mugavam trippida vähe kõrgema ja laiema bussiga, a´la Transit.
See on hea point, ei tea kas disainivääratus juba Mitsubishi poolt või tõesti auto 1,55m jupatsitele loodud, kuid ukseavad on äärmiselt madalad, pole mul veel tuttavat olnud, kes poleks pead vastu ukseava ülemist äärt ära löönud. Samuti on liuguks ka horisontaalselt kitsas. Kui enamus kaubikulaadseid on juba disainitud nii, et euroalus ka kõrvalt sisse mahuks siis H1-l ta nähtavasti ei mahu.
Kiituseks pean ütlema, et kõigis ridades on väga mugav istuda, jalaruumi piisavalt, seljatoed (ka esimisel topeltistmel) reguleeritavad. Eks pakiruum jääb ahtaks, kuid hiljuti Kuutsekal käis mahtusid sinna ilusti 3 lauda ja 4 paari saapaid.
Pea 2 aastat tagasi sai Berliinist Brüsselisse ja tagasi sõidetud pika Vitoga. Inimesi oli 5,5. Sõita oli mõnus, puudust tundsin käetoes ja püsikiirushoidjast. Kõrval istuja vandus muidugi jäigalt paigaldatud kõrvalistme üle, mis tehasest juba 85 kraadise nurgaga istme ja seljatoe vahel on tulnud.