neG kirjutas:
audivana. kirjutas:
ise vahetada, kui oskad
Ei oska, aga soov hakata oskama. Keegi võiks mingi pikema seletuse anda kuidas teha.
Võta sõber appi kes seda varem teinud, niisama võin küll sulle öelda kuidas asjad käivad, aga kui asjatundja sul esimest korda kõrval, siis suudad järgmine kord juba ise selle ära teha.
No pikem seletus:
1. eemalda vana rihma
Lased pingutusrulli järgi(vaata,et rihma vahetades selle uue ostad)
Täpselt ei tea mis kõik pead eest ära võtma, et pääseksid rihma maha võtma, aga alt väntvõlli küljes keerad käbi maha kui rihm ilma selleta ära ei tule.
See käbi peaks olema tihfti otsas nii, et tagasi panekuga raskusi ei tule.
Võibolla sul veel genekarihm ka ees, kaku too ka maha.
Pingutusrulli saad arvatavasti kahele poole keerata(sina pinguta Päripäeva)
Märgid paika:
1. Alustad alt vändast. Heida pilk käigukasti peale kus peaks olema auk, kust vastu paisab hooratas. Hooratast vaikselt ringi ajades peaks varsti silma jääba märk 0(null), see aja nüüd augu servaga tasa.
Alumine märk sul nüüd paigas.
2. Nukvõlli paika ajamine:Keera klapikambri kaas maha, nukvõlli teises otsas "peaks " sul soon jooksma,sinna soonde pane nt nihk, mis peaks täpselt istuma.
Kui seda soont sul pole siis nukirattal peaks märge peal olema ja aja lihtsalt märgid paika.
3. Pane uus rihm, rullik peale ja pinguta nüüd päripäeaba.
Rihm peaks olema mitte väga pingul vaid nii palju, et suudad seda keerata 90kraadi.
4. Keera käsitisi mootorile 2-3 ringi peale veendumaks,et sul kõik märgid ilusti paigas ja nt klapid pähe ei jookseks.
Kui miskit kinni ei jää siis keera võtit peale kokku panemist ja asi peaks toimima.
NB! KUi sul vana rihm veel peal, võid ise ka märgid teha nii mootorile kui ratastele. Pärast ajad lihtsalt need märgid paika ja asi vask.