tere
olen juba pikaaegne foorumi lugeja ja otsustasin siis lõpuks ka kasutaja luua ning oma projekti ka siia üles riputada teistele vaatamiseks
auto siis Lada 2101 ja toodetud jutu järgi aastal 1978
minu kätte rändas auto 2005 aasta Linnaringi etapilt veel võistlussooja mootoriga
mudu võistles masin soomes Lada Cup sarjas ja oli seal ka suhteliselt edukas (Pasi Mäensivu).
samal aastal sai tehtud ka esimesed stardid mis arvestades kõikki asjaolusid olid suht okei...parim ring esimeselt etapilt saugas sai kirja 1:04.1..toona oli autol peal sommide knowhow põhjal nende endi poolt tehtud kone...jutu järgi dünos rattast 198 jõudu..käis edasi küll hullumoodi
järgmiseks aastaks sai tehtud vajalikud muudatused et auto vastaks 100% eesti nõuetele...see oli siis turvakardin ja jämedama peatoruga turvapuur
tänaseks on seljataga 4 täis hooaega mis kõik on olnud iseäranis huvitavad
2006 vist oli 7 koht eestikatel
2007 II koht
2008 eestikate 6 ja balti III koht
2009 eestikate ja baltikate 5 koht tänu suurele ebaõnnele
parim ringiaeg saugas 1:02.743 (kraba race 2008 II start)
aastatega on auto läbi käinud palju muutusi..vahetatud on tagasild volvo 240 (dana 1030) silla vastu ja käigukast on fordi T9...samuti said ümber tehtud ka esi pidurid...fiati vent kettad ja wilwood 4 kolviga sadulad (dynalite vist olid või siis superlite). mootori toitesüsteemis asendasime 2008/2009 aasta talvel weberi 45 lõõriga karpad Jenvey ITB-de ja DTA täis proge aju vastu. vedrustusena on kasutusel samuti 2008/2009 aastal alla krutitud Nitroni dapingu reg. võimalusega coiloverid.
igasugu erinevaid sisekaamera videoid saab näha juutuubis kasutaja on uzzac
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=fpilte ka:
2006

2007

2008

2008

2009

kapoti alt

tagavedrustus

esivedrustus

pagasniku sisemus

tuba

eks moded otsustavad kuhu kategooriasse mu teema täpselt sobib või kas üldse sobib siia foorumisse.