Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.08.2025 00:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 08:00 

Liitunud: 19.11.2004 12:18
Postitusi: 257
Asukoht: Rakvere
Ehk siis mure selles , et 98 aasta diisel vectral lööb vahest mootoritule põlema( kollane nagu kraanimärk vms) ning siis võid põhja suruda, kuid auto edasi ei liigu, hoo pealt vabale käigule pannes, siis kuidagi venitab veel pöörded üles, kui tuli kustub on jõud taas tagasi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 08:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.08.2006 20:49
Postitusi: 319
Õhufilter on korralik ja puhas?
Lambda võib jamada.
Pihustid äkki umbes.

_________________
Tagaveoline auto on nagu noor naine, kui käest ära läheb siis on väga kallis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 08:30 

Liitunud: 19.11.2004 12:18
Postitusi: 257
Asukoht: Rakvere
pihustid ei saa ju umbes olla, kui ta vahepeal töötab kenasti siis mingi pool minutit streigib, õhufilter on korralik ja puhas, lamdat võimalik kontrollida kuidagi kodusel teel?, mis see mootorituli antud opelil muidu tehaseraamatu järgi peaks näitama?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 10:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
helitehnik kirjutas:
mis see mootorituli antud opelil muidu tehaseraamatu järgi peaks näitama?


See võib tähendada korraga 100 erinevat asja. Üldiselt on raamatus öeldud, et mootoritule süttides peab diagnostikasse minema.

2002 Astral tähendas mootorituli näiteks seda, et piduritulede kaitse oli läbi.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 12:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Mul on 94 aasta 1.6 astral vahepeal selline case et kui mootori tuli põlema hakkab siis on tühikäigu pöörded ~500 peal, kui auto korra välja suretad ja uuesti käima paned on kõik korras.
Keegi ehk oskab öelda milles viga?

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 12:23 

Liitunud: 14.11.2009 17:00
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
charly kirjutas:
2002 Astral tähendas mootorituli näiteks seda, et piduritulede kaitse oli läbi.

Mul on 2002 Astra mis samuti aeg-ajalt seda tuld näitab. Pidurituled on ka korras :D aga isegi kui ei oleks, jõu vähenemist mootoris ju ometi pidurituledega seostada ei saa. Enamjaolt olen mootori nö ''restartinud'' ja tuluke kaob koos probleemiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 12:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
minu point oli see, et mootorituli võib iga asja peale tööle hakata.
Kui jõud kadunud siis viga kas kütusefiltrid või pumbas/pumba kontaktides

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 15:54 

Liitunud: 14.11.2009 17:00
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
Kütusefiltri puhul oleks viga vähe püsivam. Kontaktivaesuse variant võib tõenäoline olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 15:56 

Liitunud: 14.11.2009 17:00
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
Kütusefiltri puhul oleks viga vähe püsivam. Kontaktivaesuse variant võib tõenäoline olla.
Aga jah point on iseenesest õige. Näiteks 2000a Transitil jäi spidomeetri seier liikumatuks kui piduritule kaitse läbi läks :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 15:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.08.2006 20:49
Postitusi: 319
Solkkütus ei võiks seda tähendada?
Kas oled alati tankinud masinat ühest samast kohast või firmas ja ega mingeid värvilisi kütuseid ei kasuta?
Või näiteks paagipõhjas mingit sodi mis vahest ummistab pihusteid või filtreid.

_________________
Tagaveoline auto on nagu noor naine, kui käest ära läheb siis on väga kallis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 15:59 

Liitunud: 14.11.2009 17:00
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
Teemaalgataja kohta ei tea aga minu aparaat sõidab suht pidevalt UnoX diisliga kuna see lihtsalt jääb mulle kõige enam teele. On kasutatud ka muu päritoluga kütust (värvilisi küll mitte) aga see mootorituli ei tundu sellega kuidagi seotud olevat. Õnneks näitab ta üldse end väga harva ja kui, siis enamasti maanteesõidul.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 26.01.2010 18:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2003 12:45
Postitusi: 956
Asukoht: Haapsalu-Martna-Tallinn
proovid äkki veakoode lugeda?
http://www.astra-gsi.org/forum/viewtopi ... sc&start=0

_________________
56211069
Soodsad uued ja kasutatud suverehvid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 30.01.2010 09:59 

Liitunud: 19.11.2004 12:18
Postitusi: 257
Asukoht: Rakvere
Niisiis sai eile diagnost teha, näitas 10 viga :D , sõber kes diagnosti tegi ütles et seal, umbes 6 viga näitab ühe ja sama vea tõttu, teada sai siis niipalju, et üks tähtsaim viga on Fuel Injection sensor, saan aru et see peaks olema kõrgsurvepumba sensor vms, sai vaadatud pistikud üle ei midagi, masin siis käitub sedasi et kohapeal hoiad gaasi põhjas siis turtsub ja plärtsub, teepeal rahulikult sõites nõkutab ning kui mootoritule põlema lööb kaob jõud ka ära, rahulikult saab veereda edasi aga gaasi andes ei mõju midagi. muud vead olid veel kütusetrassi surve jne, endal hakkab mõistus otsa saama ja diagnostika vennal ka aega pole ehitada.

Kui kellegil on sellest kasu võin ka veakoodid siia üles kirjutada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 02.02.2010 00:25 

Liitunud: 19.11.2004 12:18
Postitusi: 257
Asukoht: Rakvere
Nii nüüd on nii palju muutunud, et enam mootorituli ära ei kustu vaid põleb pidevalt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 03.02.2010 22:28 

Liitunud: 19.01.2007 23:35
Postitusi: 41
Aga ole hea ja pane need siia üles, viskaks ka pilgu peale!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7